Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya
#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI
3.1.2 Qualitat del tracte
A l'apartat f) estableix:
"Fomentant els serveis accessibles, tant pel que fa al seu ús com a la informació que es faciliti en relació amb aquests serveis."
Per tal d'afavorir entorns digitals més amigables per a tothom i que incloguin a les persones amb diversitat funcional, proposo el següent redactat:
Fomentant el disseny universal o inclusiu dels serveis digitals afavorint entorns senzills i de fàcil accés per a tothom, tant pel que fa al seu ús com a la informació que es faciliti.
Trobades relacionades:
III Debat per videoconferència, 27 de maig de 2020
27 de mai 2020
18:00 - 21:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Llistat d'adhesions
Denóncia un problèma
Aguest contengut non ei apropriat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Pots revisar la resta de comentaris aquí.
La frase "les persones amb diversitat funcional" hauria d'estar inclòs.
Carregant els comentaris ...