Procés participatiu sobre l’avaluació del compliment de les obligacions de transparència.
Debatre sobre avaluació per a millorar la transparència de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
Acabar l'avaluació amb un compromís de cara a l'any següent
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
No es considera adient acabar l’avaluació amb un compromís de millora concreta dels indicadors de cara a l’any següent, entès com un increment determinat en tant per cent.
En l’informe d’avaluació de les obligacions de transparència se’n fan constar els resultats, les conclusions i les recomanacions d’aspectes que cal millorar. L’informe es presenta a la Comissió tècnica per a la transparència i l’accés a la informació (CTTAI) per al seu coneixement i per a la implementació de les accions de millora dins dels departaments.
La Secretaria de Transparència i Govern Obert, en aquest sentit, dona als departaments pautes, criteris i accions a dur a terme per tal de millorar la puntuació de les obligacions de transparència.
En aquest sentit, el Pla de Govern Obert (PGO) recull l’actuació 1.4.5, «Establiment de mecanismes interns de seguiment de l’acompliment de les obligacions de transparència a la Generalitat de Catalunya», que cada departament ha de dur a terme.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...