Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En la sessió presencial es van recollir 20 propostes, que podeu consultar aquí. A efectes pràctics, amb posterioritat, algunes d’aquestes propostes es van desglossar en diverses, donant-ne un total de 26, tal com que s’indica tant en l’informe de resultats com en l’informe de retorn. En aquest sentit, la proposta “Canals de recollida de la informació” conté i dona resposta a les propostes de l’informe de retorn 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 i 3.6; la proposta “Preguntes a fer a la ciutadania”, a les propostes 3.7 i 3.8; i la proposta “Resposta que donem a la ciutadania”, a les propostes 3.9 i 3.10.”

11 propostes

Apujar el pes que té la presentació de la informació a la ciutadania, atenent a que no només és important què s'ha penjat sinó també com s'ha penjat.
Fer una major difusió dels resultats de l'avaluació de cara a la ciutadania
Avaluació realitzada de forma externa
Avaluar no només en funció de la llei sinó de les necessitats de la ciutadania
Avaluar la cultura interna (a l'administració) sobre la importància de l'avaluació de la transparència així com de la transparència en sí mateixa
Realització de benchmarking en busca de models ideals de transparència
Fer campanyes de sensibilització i difusió sobre
Resposta que donem a la ciutadania
Avaluació realitzada per persones no vinculades directament a la transparència
Avaluar més enllà del que marca la llei, pensant en un model propi de transparència
Poder matisar les respostes, adjuntant informació qualitativa a la puntuació numèrica.
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir