Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

217 propostes

Els valors des de l'infància
Responsabilitat envers el bé comú
Referent pels codis específics
Qui contribueix i qui no ?
El Codi aspira a ser útil
310 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Pujada del salari del 0.9 % als expresidents en mitg d'una pandemia mundial
3.3 La relació amb els polítics i les persones directives
La persona, el primer valor
Proposta del document elaborat pel Comitè
Dinàmic, modificable i revisable
Fent el Codi més inclusiu
3.1.2 Qualitat del tracte
322 Mecanismes de seguiment i avaluació
Introducció perspectiva dades
Aportacions de la Fundació Secretariado Gitano
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
Aportacions de La Unió Catalana d'Hospitals
208 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Codi de valors i principis orientadors, no codi de conducta
333 Dinàmic, modificable i revisable
121 Contextualitzat
116 Sintètic
123 Debat sobre la imparcialitat
Lleialtat institucional i cura de la informació pública
134 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
216 Formació contínua
308 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
309 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
132 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Contingut col·legiat
108 Útil
136 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
148 Obligatorietat o adhesió
214 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
147 Obligatorietat o adhesió
146 Òrgan de seguiment
212 Innovació
211 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
145 Òrgan de seguiment
141 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
316 Col·laboració i cooperació
135 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
215 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
315 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
142 Col·laboració i cooperació
137 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
217 Inclusió d'un glossari
218 Definició de servei públic col·lectiva
313 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir