Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

61 propostes

132 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
316 Col·laboració i cooperació
315 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
210 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
207 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
136 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Col·laboració i cooperació
138 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
Lleialtat institucional i cura de la informació pública
205 Responsabilitat envers el bé comú
310 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
217 Inclusió d'un glossari
212 Innovació
135 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
218 Definició de servei públic col·lectiva
314 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
Obertura, transparència, accessibilitat i participació
307 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
213 Innovació
126 Responsabilitat envers el bé comú
209 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
219 Enfoc cap al servei públic
137 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
313 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Respecte pel medi ambient i sostenibilitat mediambiental
311 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
312 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
206 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
216 Formació contínua
309 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
141 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
214 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
Responsabilitat envers el bé comú
125 Responsabilitat envers el bé comú
130 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
127 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
208 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Objectivitat, imparcialitat i veracitat
140 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
211 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
124 Responsabilitat envers el bé comú
3.1.2 Qualitat del tracte
215 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
128 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
Aportacions de La Unió Catalana d'Hospitals
133 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
142 Col·laboració i cooperació
Promoció de la innovació
Responsabilitat envers el bé comú
308 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
131 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
129 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
Incloure al glossari
Respecte i foment de l’entorn sociocultural
Qui contribueix i qui no ?
139 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
134 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir