Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

74 propostes

242 Mecanismes de control del compliment
331 El bon tracte
330 El compliment del Codi Ètic com a clàusula social
329 La suficiència dels recursos econòmics destinats a l'aplicació del Codi Ètic
172 L'estructura i funcionament de la organització
171 La valoració i motivació de les servidores públiques
328 Mecanismes de control del compliment
327 Mecanismes de control del compliment
326 Mecanismes de control del compliment
325 Mecanismes de control del compliment
246 Mecanismes de control del compliment
245 Mecanismes de control del compliment
244 Mecanismes de control del compliment
243 Mecanismes de control del compliment
223 Mecanismes de control del compliment
241 Mecanismes de control del compliment
240 Mecanismes de control del compliment
239 Mecanismes de control del compliment
238 Mecanismes de control del compliment
237 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
236 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
235 Relació i concreció en relació a altres codis professionals
324 Mecanismes de seguiment i avaluació
323 Mecanismes de seguiment i avaluació
322 Mecanismes de seguiment i avaluació
321 Mecanismes de seguiment i avaluació
320 Mecanismes de seguiment i avaluació
234 Mecanismes de seguiment i avaluació
233 Mecanismes de seguiment i avaluació
232 Mecanismes de seguiment i avaluació
231 Cultura ètica
319 Formació, informació i difusió
318 Formació, informació i difusió
230 Formació, informació i difusió
229 Formació, informació i difusió
228 Formació, informació i difusió
227 Formació, informació i difusió
226 Formació, informació i difusió
225 Formació, informació i difusió
224 Formació, informació i difusió
223 Formació, informació i difusió
221 Formació, informació i difusió
220 Formació, informació i difusió
170 Formació, informació i difusió
169 Formació, informació i difusió
168 Formació, informació i difusió
167 Formació, informació i difusió
166 Formació, informació i difusió
165 Formació, informació i difusió
164 Formació, informació i difusió
163 Formació, informació i difusió
162 Formació, informació i difusió
161 Formació, informació i difusió
160 Formació, informació i difusió
159 Mecanismes de seguiment i control
158 Mecanismes de seguiment i control
157 Mecanismes de seguiment i control
156 Mecanismes de seguiment i control
155 Mecanismes de seguiment i control
154 Mecanismes de seguiment i control
153 Mecanismes de seguiment i control
152 Mecanismes de seguiment i control
151 Mecanismes de seguiment i control
150 Obligatorietat o adhesió
149 Obligatorietat o adhesió
148 Obligatorietat o adhesió
147 Obligatorietat o adhesió
146 Òrgan de seguiment
145 Òrgan de seguiment
144 Participació en la creació
143 Participació en la creació
317 Adaptat i participat per a les diferents organitzacions prestadores de serveis públics
Fent el Codi més inclusiu
Garantir que el Codi Ètic s'aplica a la pràctica i mecanismes de control
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir