Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al debat participatiu sobre el contingut del Codi Ètic del servei públic de Catalunya s'ha estructurat el contingut de la proposta elaborada pel Comitè per a l’elaboració del Codi Ètic del Servei Públic de Catalunya en quatre eixos de debat. En les propostes publicades s'hi troba el contingut proposat pel Comitè i, a continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos.

Eix 1: Utilitat del Codi Ètic

  • Què permet millorar aquest Codi Ètic comú a totes les administracions de Catalunya i als operadors privats de serveis públics?
  • Com ha de ser aquest Codi Ètic perquè et sigui d’utilitat?

Eix 2: Contingut del Codi Ètic

  • Els valors i/o principis definits (propostes del Comitè), són adients? Tens alguna aportació per tal d’aprofundir-los o esmenar-los?
  • Hi ha altres valors i/o principis rellevants que no estan presents? (si es considera adient, indicar si aplica a la totalitat dels agents del servei públic en general, o a algunes organitzacions o funcions específiques)

Eix 3: Aplicabilitat del Codi Ètic

  • Com garantir que el Codi Ètic s’aplica a la pràctica i per tant aconsegueix assolir las aspiracions definides?
  • Com facilitar la concreció en codis ètics específics o codis de conducta?
  • És coherent amb els codis ètics o codis de conducta de caràcter més concret existents?
  • Quins mecanismes de control podrien establir-se per garantir el compliment del Codi Ètic? (per exemple, obligatorietat/voluntarietat)

Eix 4: Actualització del Codi Ètic

  • Quins mecanismes caldria establir per garantir que sigui un codi ètic dinàmic, modificable i revisable?
  • Quins agents tindrien competència per iniciar una actualització i/o revisió?
  • Quin rol hauria de tenir cada agent en el procés d’actualització i/o revisió del Codi Ètic?
  • Quins haurien de ser els terminis d’actualització i/o revisió?

Reflexions generals

També es preveu un espai ("Reflexions generals") per a reflexions generals o que no s'englobin en els quatre eixos proposats.

61 propostes

140 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
Qui contribueix i qui no ?
Diversitat funcional i accessibilitat a la comunicació
135 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
136 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
209 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
134 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Lleialtat institucional i cura de la informació pública
308 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
309 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
132 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
207 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
310 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
133 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
210 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
311 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
312 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
313 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
137 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
211 Obertura, transparència, accessibilitat i participació
212 Innovació
141 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
316 Col·laboració i cooperació
214 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
215 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
315 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
142 Col·laboració i cooperació
216 Formació contínua
217 Inclusió d'un glossari
218 Definició de servei públic col·lectiva
219 Enfoc cap al servei públic
126 Responsabilitat envers el bé comú
307 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
Obertura, transparència, accessibilitat i participació
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
Respecte pel medi ambient i sostenibilitat mediambiental
Col·laboració i cooperació
314 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
208 Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball
124 Responsabilitat envers el bé comú
206 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
Promoció de la innovació
Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Responsabilitat envers el bé comú
Respecte i foment de l’entorn sociocultural
213 Innovació
3.1.2 Qualitat del tracte
Aportacions de La Unió Catalana d'Hospitals
138 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
205 Responsabilitat envers el bé comú
128 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
125 Responsabilitat envers el bé comú
130 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
127 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
129 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
139 Lleialtat institucional i cura de la informació pública
131 Centralitat de les persones i respecte pels seus drets
Responsabilitat envers el bé comú
Incloure al glossari
Centralitat de les persones i respecte pels seus drets.
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir