" class="part-icon-bars">

Participa al Pla director urbanístic de l'activitat econòmica de la Conca d'Òdena

#ConcaParticipa Procés participatiu del Pla director urbanístic de l'activitat econòmica de la Conca d'Òdena

Fase 4 de 4
Fase de retorn 02/03/2021 - 15/12/2021
Fases del procés

La Conca, L'Anoia, referent de Productivitat industrial

12/06/2020 21:16  
1.1 MISSIÓ Divulgar, i incrementar, el ús de les modernes tecnologies (I4.0 i les que es preveuen en un futur) i de les millors practiques organitzatives que tenen com a fita l’excel•lència en la gestió i la cultura de la millora continua, en tot el teixit industrial mesures que, des de fa molts anys, ja han estat adoptats pels països industrialitzats i/ o sectors més avançats.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2020-06-78676
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/PDUAECOConcaOdena/f/2856/proposals/78676/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/PDUAECOConcaOdena/f/2856/proposals/78676/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Hola Eduard, t'animem a qué coneguis el projecte #d-hubOdena. Va exactament de tot això que comentes. Properament enviarem més informació. Si tens twitter ens pots seguir @d_hubodena

Conversa amb Eduard Ruiz

En l’acte central de celebració del 150 aniversari de l’Ateneu Igualadí, en maig del 2014, es va projectar una crónica de la REVISTA ESTAMPA, de Madrid, publicada en el nº 395 del 10 d’agost de 1935, amb un titol que em va cridar l’atenció:

IGUALADA, LA CIUDAD DONDE NO EXISTEN LOS ANALFABETOS

Amb un estil propia de l’època, descrivia l’Igualada de llavors “QUE TIENE MUCHAS INDUSTRIAS” com una “CIUDAD RICA, JUBILOSA, OPTIMISTA Y CULTA” i atribuia el secret a que en tota la ciutat no es coneixia cap analfabet, degut a la tasca del “Ateneo de la Clase Obrera”.

S’atribueix a Alvin Toffler, la afirmació: “Els analfabets del segle XXI no serán aquells que no sàpiguen llegir i escriure, sino aquells que no sàpiguen aprendre, desaprendre i reaprender”

Avui en dia, podriem respondre afirmativament amb la mateixa contundencia a la pregunta:
¿ En IGUALADA, en la Consa, en l’ANOIA existeixen “analfabets” en els àmbits industrials ??

(continua)

(continuació)

En els darrers anys i cada cop molt més (com està posant en evidència la TRANSFORMACIÓ DIGITAL I4.0), les exigències de formació en l’empresa en general, i la industria en particular, han canviat molt, la qual cosa suposa una adequada i renovada “alfabetització” professional en las organitzacions, que agrupo en 3 vertents complementàries: COMPETÈNCIES TÈCNIQUES, en les RELACIONS PERSONALS i en la GESTIÓ DELS RECURSOS, de tal forma que, a semblança del mon casteller, es basteixi una estructura sòlida, des de la base fins al cap d’amunt..
.
Els nivells de competència han de ser integrals, equilibrats i actualitzats, per no pecar de un dels “principis de Peter”: LES PERSONES ASCENDEIXEN EN UNA ORGANITZACIÓ FINS ARRIBAR AL SEU NIVELL DE INCOMPETÈNCIA.

FORMACIÓ ACADÈMICA (universitària, professional dual) i també FORMACIÓ CONTINUADA dins de l’empresa, la teòrica i la POSADA EN PRÀCTICA

(continuarà ....)

(continuació)

Us imagineu que fos de ús i pràctica habitual, en tots els nivells (directius, tècnics, comandaments, treballadors) metodologies com LEAN MANUFACTORING, QRM, VSM, 5S, SMED, KAIZEN, TREBALL EN EQUIP, CERCLES DE QUALITAT, ERP, CRM, MES, IoT, DIGITAL TWIN, etc. etc. i poder oferir als inversors aquest CONEIXEMENT I EXPERIÈNCIA com un FET DIFERENCIAL.

Estem discutint sobre fer macropolígons per demanada principalment i quasi exclussivament d'empreses logístiques que necessiten sòl barat. No calen tres macropolígons per millorar la formació.

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...