Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Participa
Vés al contingut principal
Logo oficial de Participa gencat
es oc
Registra't Entra

Participa gencat

  • Inici
  • Processos participatius
  • Consells de participació
  • Participació en normativa
  • Agenda
  • Ajuda

Procés participatiu del Pacte Nacional per a la Societat del Coneixement

#PNSC Coneixement Creem una nova generació de coneixement col·lectiu!

Fase 1 de 1
Procés participatiu del PN@SC 30-07-2019 - 05-12-2019
Veure les fases
  • El procés
  • Trobades presencials
  • Propostes
Torna al llistat

Millorar les competències bàsiques i generals que s’ofereixen a l’educació de primària i secundària.

Avatar Vegueria de Lleida - Dimensió global del sistema del coneixement
29/11/2019 12:59  

● Una de les dificultats que es troben des de la docència de l’educació superior és que l’alumnat que arriba no té el nivell adequat d’algunes competències bàsiques, com saber escriure, tenir capacitat lectora, no fer errades ortogràfiques, i/o tenir cultura general.
● Per això caldria millorar el sistema educatiu de base, de primària i secundària, mitjançant un increment d’exigències a l’alumnat però també amb una millora en la formació inicial i contínua del professorat.
#Coneixement ##PNSC

  • Resultats al filtrar per la categoria: Eix 7. Territori, regions i ciutats. Eix 7. Territori, regions i ciutats.

Trobades relacionades:

Vegueria de Lleida - Dimensió global del sistema del coneixement
21 Novembre 2019
18:00 - 20:30

Educació continuada. Treballadors i empreses.

Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

Governança de les universitats.

Sistema de qualitat i coneixement

Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

Satisfacció i participació dels estudiants.

Qualitat de la docència.

Ocupabilitat dels estudiants.

Les infraestructures universitàries.

Accés a la recerca. 

Resultats de la sessió: