" class="part-icon-bars">

Proceso Participativo para definir la Xarxa ParticipaLab (XPL)

#XarxaParticipaLab Ayúdanos a definir los servicios de participación ciudadana que se pueden incorporar en los equipamientos

Fase 5 de 5
Retorno 01/03/2022 - 30/06/2022
Fases del proceso

Flexibilitat en els horaris

02/11/2021 19:07  

Poder oferir a la ciutadania i les entitats horaris més flexibles al centres i casals cívics. Flexibilitzar els horaris facilitarà la participació de la ciutadania i les entitats als equipaments i als projectes que s’impulsen. 


Encuentros relacionados:

EN LÍNIA - Segona trobada amb Casals i Centres Cívics
26 octubre 2021
10:00 - 12:00
Segona trobada amb responsables de Casals i Centres Cívics per recollir idees i propostes de què cal fer per facilitar que l’equipament esdevingui membre actiu de la Xarxa. 

Lista de adhesiones


Referencia: II-PROP-2021-11-82830
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/XPL/f/3148/proposals/82830/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/XPL/f/3148/proposals/82830/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

1 a favor (50.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

1 en contra (50.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

En contra  

Cap flexibilitat, es gestiona amb protocol no consensuat. Ens demanen entre 3 i sis mesos abans segon els trimestres una programació detallada amb horaris i dies abans de l'avaluació de les activitats passades, abans de poder començar les gestions amb les entitats per organitzar activitats en col·laboracions (tenen també franges i necessitats dels participants socis) , abans de poder gestionar amb la futura convocatòria del SOC. Això congela les possibilitats de reacció ràpida comunitària i ens manté en una lògica de graella!

A favor  

La flexibilitat per mantenir i ampliar horaris passa també per tenir un pressupost adequat i ajustat a la realitat. Som equipaments de proximitat que, des de l'esclat de la COVID-19, hem estat "al peu" del canó atenent a la ciutadania que l'escletxa digital ha deixat fora (per temes econòmics, educatius o per raó d'edat). Això suposa que hem assumit noves tasques i rols de proximitat que les administracions públiques han deixat de tenir o que han passat només a ser telemàtics.
Per poder assumir més horaris en aquest sentit, cal més pressupost per remunerar més professionals que els puguin garantir.

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...