" class="part-icon-bars">

Procés participatiu de l'Associacionisme i el Voluntariat.

Associacionisme i el Voluntariat

Fase 2 de 4
Preparació de continguts de la trobada virtual 21/10/2020 - 12/11/2020
Fases del procés

Servei d'atenció telefònica Salut Respon

05/10/2020 14:09  
Tot i el servei d’atenció telefònica 061 accessible, les persones sordes, han tingut dificultat en utilitzar-lo perquè implica descàrrega de 2 apps i comunicació a través de text no comprensible. Cal una profunda revisió de l'actual servei accessible de Salut Respon, ja que s'ha demostrat inaccessible per una part d'aquest col.lectiu. Altres serveis d'atenció telefònica de l'administració pública, que han susbtituït l'atenció presencial, continuen sent inaccessibles a la comunicació.
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2020-10-79421
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/associacionismevoluntariat/f/2951/proposals/79421/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/associacionismevoluntariat/f/2951/proposals/79421/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...