" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia de l'avantprojecte de llei de transport de viatgers en vehicles de fins a 9 places (taxi i VTC)

Avantprojecte de llei de transport de viatgers en vehicles de fins a 9 places

Fase 2 de 2
Fase de tancament 29/05/2019 - 01/07/2019
Fases del procés

Regulació llicencies VTC

10/05/2019 22:33  
Bona tarde, en dic Antonio i voldría aportar el meu granet. 1Considero que les autoritzacións VTC hauríen de necesitar llicencia municipal per als serveis urbans. 2.El domicili de l'VTC deuría ser el de la llicencia urbana amb la cual estigués vinculada. En cas de no tenir llicencia hauría de ser el domicili fiscal on resideix la empresa propietaria o el titular físic. En el cas de que l'empresa estigui dins d'un grup empresarial, el domicili serà el de la empresa dominant del grup.

Llistat d'adhesions

i 1 persona més (veure més) (veure menys)

Referència: II-PROP-2019-05-75602
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/avlleitaxivtc/f/2507/proposals/75602/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/avlleitaxivtc/f/2507/proposals/75602/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

2 a favor (40.0%)

member-avatar Manuel

A favor  Estic totalmente d’acord.

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Conversa amb Alex

considero que les vtc han de tenir regulació per no entrar en conflicte amb el taxi
son serveis concertats, no instantanis, i com a tal han de complir unes característiques mínimes de precontractació
a més a més, són considerat transport de luxe i per tant no és ètic que vagin amb vehicles contaminants diesel com ara Fiat Tipo, quan el 50% de la flota de taxis porten vehicles híbrids de millor qualitat i més preu
a més, treballen amb startups que no tenen cap tipus de regulació i declaren els guanys fora de territori nacional.
les vtcs s'han de regular per garantir l'estabilitat del transport regulat i per tant millorar les condicions per tothom.
Els conductors de vtc, amb la desaparició del btp, són els únics que no necessiten cap titulació especial per fer transport de persones
per tant, és obvi que s'ha de fer alguna cosa per garantir l'estat de benestat sostingut pels impostos que no paguen, i per garantir una seguretat a l'usuari.

I tant

A favor  

Estic totalmente d’acord.

A favor  

Em sembla just.

Totalment d'acord

Hacen trabajo de taxi y no son taxi. Su servicio ha de ser precontratado. Han de volver a su base después de cada servicio y han de disponer de identificación exterior que indique la comunidad autónoma a la que está adscrita dicha autorización y registro de funcionamiento.

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...