Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Podeu veure les propostes d'iniciatives ja fetes, comentar-les o crear-ne de noves sobre qualsevol dels eixos del Pla Estratègic de l'Alimentació:

  • Eix 1: un sistema sostenible, transformador i basat en la bioeconomia circular
  • Eix 2: un sistema propi i arrelat al territori
  • Eix 3: un sistema just, equitatiu i cohesionat
  • Eix 4: un sistema saludable i de confiança

125 propostes

C2_010_Facilitar la producció de km.0
C2_020_Incloure més informació dels productes a l'etiquetatge
C2_037_Campanyes massives de sensibilització i informació a consumidors/es
ST04_Pla de xerrades sobre consum crític i conscient a les escoles
ST02_Potenciar al comerç local de proximitat com a element de cohesió social
ST02_Productes locals als menjadors d'equipaments públics
C2_005_Adaptació de cultius al canvi climàtic
C2_006_Reduir dependència del producte extern
ST03_Donar a conèixer els producte locals amb campanyes entre varis territoris
ST04_Major contacte entre associacions de productors i ajuntaments per la promoció del producte
ST04_Rutes gastronòmiques en bicicleta
C2_007_Reduir els intermediaris i fomentar la connexió entre consumidors i productors
ST05_Nodes de distribució i d'obradors compartits
C2_013_Agricultura particiaptiva de la ciutadania.
ST02_Aprofitar la GASTROTECA com a portal per donar-se a coneixer
C2_023_millorar el control biològic de plagues
ST05_Etiquetatge valent, indicant traçabilitat d'orígen
Promoure els productes de proximitat i les varietats locals:
ST03_Promoció del turisme agroalimentari
ST05_Potenciar la consciència del poder decisiu de les persones consumidores al moment de decidir què comprar
C2_001_Campanyes de conscienciació a la ciutadania
Ruralitzar la ciutat
C2_040_Etiqueta ambiental
ST03_Posar en valor les tasques poc visibilitzades
ST03_Pedagogia comportament a l'entorn rural
ST05_Promoure equipaments compartits amb participació pública
ST05_Lligar producte alimentari i productors amb el territori i el patrimoni
C2_022_Obrir establiments a les zones urbanes amb productes rurals
DO_001_Campanya de difusió a mitjans de comunicació públics
ST04_Campanyes de sensibilització
ST02_Banc de Terres com a instrument de mediació
ST06_Que el 100% de compra pública sigui de producte local i ecològic
C2_031_Campanyes per atraure població jove als entorns rurals
C2_025_Millorar la informació al consumidor
ST02_Promoure i visibilitzar els aliments de producció local
C2_024_Millora de l'etiquetatge amb major informació del producte
TE_035_Control d'higiene com a element distintiu de la producció pròpia.
Posar en valor el receptari tradicional català en les característiques que el fan contemporani
C2_047_Subvenció menjadors escolars "ecològics"
ST06_ Concienciació a les escoles
ST04_Cooperatives agràries al mon urbà
C2_056_Promoció de productes de proximitat a la restauració
DO_004_Espais als mercats per a productors locals
C2_038_Informació sobre conseqüències del consum de carn
ST06_Que els consumidors puguin identificar ON trobar els productes de proximitat
Dissenyar un sistema propi basat en la idea de que l’alimentació és un bé bàsic
ST05_Promoció de la venda de proximitat
C2_034_Valoritzar la qualitat de vida del món rural
C2_026_Promoure la relació entre persones venedores i consumidores, més enllà de la transacció econòmica
C2_041_Promocionar productes de temporada
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir