Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Per al procés participatiu sobre l’Estratègia Catalana per a l'Ocupació de Qualitat 2021-2030 (ECO-Q), s'ha estructurat el debat en cinc eixos. A continuació, es proposen un conjunt de preguntes guia per a fomentar el debat en cada un dels eixos, al voltant de les quals es convida a les persones participants a realitzar noves propostes; així com comentaris i esmenes a les propostes realitzades per altres persones.

Eix 1: Implicació de les empreses en el sistema d’ocupació de Catalunya

  • 1.1. Quins són els principals reptes des del punt de vista empresarial en relació al mercat de treball?
  • 1.2. Com es pot millorar la relació entre les empreses en el Sistema Públic d’Ocupació? Quins serveis hauria d’oferir? S’han de distingir serveis per la mida d’empresa, tipologia, etc.?
  • 1.3. Com es podria millorar la competitivitat empresarial i la capacitació i competitivitat de la població activa des del sistema d’ocupació?

Eix 2: L’impacte de les noves tecnologies al mercat de treball

  • 2.1. Quins reptes creieu que tindrà el món productiu durant el període 2021-2030?
  • 2.2. Quines iniciatives es podrien dur a terme des del Sistema Públic d’Ocupació per fer front als reptes?
  • 2.3. Com es podrien aplicar les noves tecnologies en els serveis oferts pel Sistema Públic d’Ocupació? I per accedir als serveis? Canals digitals?

Eix 3: Col·lectius d’atenció prioritària i el sistema d’ocupació de Catalunya

  • 3.1. Com es pot fomentar la inserció laboral dels col·lectius d’atenció prioritària des del sistema d’ocupació?
  • 3.2. Quins serveis s’haurien d’oferir per aquests col·lectius i com s’haurien d’adaptar els serveis d’orientació i formació professional?
  • 3.3. Com es pot fomentar la motivació d’aquests col·lectius a participar al mercat laboral?
  • 3.4. Com es pot millorar la relació entre els agents que han de treballar per ajudar a les persones amb necessitats d’atenció prioritària a posicionar-se millor davant el mercat de treball?

Eix 4: Apoderament de les persones treballadores i el sistema d’ocupació de Catalunya

  • 4.1. Quines necessitats i reptes planteja el mercat de treball en relació als treballadors i treballadores?
  • 4.2. Quines iniciatives es podrien dur a terme des del sistema d’ocupació per donar resposta a aquests reptes?
  • 4.3. Quins serveis ha d’oferir el Sistema Públic d’Ocupació? Com s’han de prioritzar aquests serveis?

Eix 5: Cooperació i territorialització en el sistema d’ocupació de Catalunya

  • 5.1. Quines iniciatives s’han de dur a terme per aproximar el sistema d’ocupació al territori en línia amb el nou decret?
  • 5.2. Com ha de ser el model d’intervenció integral i de proximitat? Quins serveis? Quines han de ser les fórmules de prestació?
  • 5.3. Hi ha d’haver un model d’oficines de treball compartides?
  • 5.4. Com es materialitza el paper del SOC en base a aquest nou model?

Si la vostra proposta contesta una d'aquestes preguntes, indiqueu-ne el número de referència (p.ex. proposta respecte la pregunta 2.2)

169 propostes

E - Sistema àgil
F - Repte 2: Consolidar un sistema de formació per a la ocupació eficaç, flexible, divers i adequat a les necessitats i al territori
F - Repte 8: Potenciar la qualitat de la contractació
D - Repte 6: Dissenyar una oferta formativa en funció de les competències a aconseguir i un sistema que permeti acreditar competències d'una persona
D - Sistema ètic
C - Col·laboratiu, coordinat i participat
C - Repte 12: Reduir la bretxa formativa i combatre l’analfabetisme
B - Tecnològic i innovador
B - Universal i integrador
I - Repte 5: Oferir serveis d’ocupació adaptats a les necessitats de les empreses
H - Repte 8: Abordar i reduir la bretxa digital
J - Repte 9: Millorar la mobilitat al territori
E - Repte 6. Augmentar la coordinació entre els diferents agents del sistema d’ocupació
H - Repte 10: Potenciar la formació per aconseguir ocupació de qualitat
C - Repte 4: Garantir la prestació de serveis d’ocupació específics enfocats als diferents perfils demandants d’ocupació
E - Transparent
H - Repte 5: Agilitzar les gestions i tràmits per a la provisió dels serveis del sistema d’ocupació
C - Un sistema eficient
C - Un sistema de qualitat
I - Repte 2: Adaptar les polítiques actives d’ocupació a les necessitats i característiques del territori
G - Repte 3: Garantir una formació de qualitat, eficaç i adaptada a les necessitats de les persones i entitats del territori
E - Repte 1. Garantir l’accés als serveis d’ocupació
D - Sistema estable
I - Repte 8: Millorar la mobilitat al territori
C - Repte 16: Potenciar la tasca dels serveis territorials d’ocupació
J - Característiques d'un Servei òptim del Sistema d'Ocupació de Catalunya
Propostes DINCAT Federació Col·lectius d’atenció prioritària i el sistema d’ocupació de Catalunya
A - Repte 1: Donar una major resposta per part del sistema d’ocupació a les necessitats de les empreses
C - Repte 15: Augmentar la quantitat d’oferta laboral en el mercat protegit
C - Repte 3: Garantir serveis d’ocupació accessibles i adaptats, tant a les necessitats de les persones com dels diferents territoris
D - Sistema transformador
B - Servei de qualitat
C - Un sistema estable
B - Col·laboratiu
B - Repte 6: Fomentar la implementació de noves metodologies de treball
G - Repte 2: Planificar, dissenyar i executar les accions des del territori
H - Repte 7: Potenciar l’economia de les Terres de l’Ebre
C - Repte 17: Garantir/aconseguir contractacions de qualitat de les persones del sector d’ocupació, fomentant una major estabilitat
A - Adaptat al territori
C - Un sistema àgil
B - Àgil i ràpid
H - Repte 1: Dissenyar polítiques d’ocupació des dels territoris i per a els territoris on s’han d’aplicar
I - Repte 10: Fomentar el treball digne i de qualitat
G - Repte 7: Millorar la connectivitat i comunicació amb transport públic del Camp de Tarragona
A - Sistema estable
F - Característiques d'un Servei òptim del Sistema d'Ocupació de Catalunya
A - Repte 5: Millorar la provisió dels serveis del sistema d’ocupació
C - Reflexions generals
E - Repte 8. Proveir una atenció integral i especialitzada a les persones des de tot el sistema d’ocupació
G - Repte 8: Disminuir la bretxa de gènere present en el món laboral
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir