Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Orientadores a totes les etapes. Definir millor les funcions. Crear equips d'orientació
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
Posar en valor i empoderar la figura del professorat d'Orientació Educativa com a professorat especialista
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
Valorització de les Cotutories
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions
Ismael Algaba Ouled-Driss
Element a afegir. Art.4
Afegir un apartat en referència a la intervenció dels EAP en tots els processos d'orientació educativa, especialment amb l'alumnat NEE
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Article 9. Mesures i suports addicionals.
Element a afegir. Art.3
Afegir al Preàmbul
Orientació Educativa als Centres de Formació d'Adults dels Centres Penitenciaris
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre
Orientació professional
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
Elements a afegir. Article 24.
Funcions del professorat d'orientació educativa
Sistema integrat d'orientació en l'etapa postobligatòria
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Comentaris decret d'orientació
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
Elements a afegir. Integrar el RALC al Sistema d’Orientació i el Sistema d’Orientació al RALC
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
Incloure l'orientació social al batxillerat
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Element a afegir. Art. 8
Element a afegir. Art.9 i Cap IV
Element a afegir. Art.5
L’orientació i l'assessorament col·laboratiu.
Element a afegir. Art.5
Disposicions Finals. Memòria econòmica.
Element a afegir. Art.19 i 20
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 21. Formació continua del professorat i tutor en matèria d'orintació.
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 4. Objectius
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Observacions UGT de Catalunya a l'esborrany Decret d'orientació educativa
Article 9. Agents en l'orientació
Experiències en contextos reals de treball
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
Al·legacions de PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
CAPÍTOL VI. l'Articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 23. Ajuntaments i accés a les dades (RALC)
Element a afegir. Capítol IV
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir