Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Sistema integrat d'orientació en l'etapa postobligatòria
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.4
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
Experiències en contextos reals de treball
Afegir al Preàmbul
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
Element a afegir. Art.9 i Cap IV
Ismael Algaba Ouled-Driss
Element a afegir. Art. 8
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
Disposicions Finals. Memòria econòmica.
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Element a afegir. Capítol IV
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
CAPÍTOL VI. l'Articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 23. Ajuntaments i accés a les dades (RALC)
Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Article 9. Mesures i suports addicionals.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
Article 9. Agents en l'orientació
Element a afegir. Art.3
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Comentaris decret d'orientació
Orientació professional
Element a afegir. Art.5
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
Incloure l'orientació social al batxillerat
Al·legacions de PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
Valorització de les Cotutories
Funcions del professorat d'orientació educativa
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir