Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 21. Formació continua del professorat i tutor en matèria d'orintació.
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Element a afegir. Art.5
Afegir al Preàmbul
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 4. Objectius
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
Element a afegir. Art.5
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
Element a afegir. Capítol IV
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
Elements a afegir. Article 24.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Element a afegir. Art.5
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
Ismael Algaba Ouled-Driss
Afegir un apartat en referència a la intervenció dels EAP en tots els processos d'orientació educativa, especialment amb l'alumnat NEE
Article 9. Agents en l'orientació
Funcions del professorat d'orientació educativa
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
Sistema integrat d'orientació en l'etapa postobligatòria
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Al·legacions de PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya
Experiències en contextos reals de treball
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Comentaris decret d'orientació
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
Element a afegir. Art.5
Orientadores a totes les etapes. Definir millor les funcions. Crear equips d'orientació
Element a afegir. Art.4
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions
Element a afegir. Art. 8
La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre
Element a afegir. Art.19 i 20
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
Disposicions Finals. Memòria econòmica.
Incloure l'orientació social al batxillerat
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Observacions UGT de Catalunya a l'esborrany Decret d'orientació educativa
Orientació Educativa als Centres de Formació d'Adults dels Centres Penitenciaris
Element a afegir. Art.3
Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir