Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre
Orientació professional
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
L’orientació i l'assessorament col·laboratiu.
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 21. Formació continua del professorat i tutor en matèria d'orintació.
Valorització de les Cotutories
Incloure l'orientació social al batxillerat
Elements a afegir. Article 24.
Disposicions Finals. Memòria econòmica.
Element a afegir. Art.3
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
Element a afegir. Art.19 i 20
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
Funcions del professorat d'orientació educativa
Afegir al Preàmbul
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
Afegir un apartat en referència a la intervenció dels EAP en tots els processos d'orientació educativa, especialment amb l'alumnat NEE
Posar en valor i empoderar la figura del professorat d'Orientació Educativa com a professorat especialista
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
Observacions UGT de Catalunya a l'esborrany Decret d'orientació educativa
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
Orientadores a totes les etapes. Definir millor les funcions. Crear equips d'orientació
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
Sistema integrat d'orientació en l'etapa postobligatòria
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
Ismael Algaba Ouled-Driss
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
Comentaris decret d'orientació
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 4. Objectius
Element a afegir. Art.5
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Element a afegir. Art.5
Al·legacions de PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Element a afegir. Art.5
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
Element a afegir. Art. 8
Element a afegir. Capítol IV
Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Element a afegir. Art.4
Orientació Educativa als Centres de Formació d'Adults dels Centres Penitenciaris
Article 9. Agents en l'orientació
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
Element a afegir. Art.9 i Cap IV
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
Experiències en contextos reals de treball
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Article 9. Mesures i suports addicionals.
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
CAPÍTOL VI. l'Articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 23. Ajuntaments i accés a les dades (RALC)
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
Element a afegir. Art.5
Elements a afegir. Integrar el RALC al Sistema d’Orientació i el Sistema d’Orientació al RALC
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir