Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Funcions del professorat d'orientació educativa
Afegir un apartat en referència a la intervenció dels EAP en tots els processos d'orientació educativa, especialment amb l'alumnat NEE
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
Ismael Algaba Ouled-Driss
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 21. Formació continua del professorat i tutor en matèria d'orintació.
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
Article 9. Agents en l'orientació
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
Orientació professional
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 4. Objectius
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
Disposicions Finals. Memòria econòmica.
Observacions UGT de Catalunya a l'esborrany Decret d'orientació educativa
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre
Valorització de les Cotutories
Incloure l'orientació social al batxillerat
Element a afegir. Art. 8
L’orientació i l'assessorament col·laboratiu.
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Afegir al Preàmbul
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
Element a afegir. Art.9 i Cap IV
Orientadores a totes les etapes. Definir millor les funcions. Crear equips d'orientació
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
Comentaris decret d'orientació
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Article 9. Mesures i suports addicionals.
Element a afegir. Art.19 i 20
Elements a afegir. Article 24.
Element a afegir. Capítol IV
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
Orientació Educativa als Centres de Formació d'Adults dels Centres Penitenciaris
Elements a afegir. Integrar el RALC al Sistema d’Orientació i el Sistema d’Orientació al RALC
CAPÍTOL VI. l'Articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 23. Ajuntaments i accés a les dades (RALC)
Posar en valor i empoderar la figura del professorat d'Orientació Educativa com a professorat especialista
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Al·legacions de PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya
Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions
Element a afegir. Art.3
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
Experiències en contextos reals de treball
Sistema integrat d'orientació en l'etapa postobligatòria
Element a afegir. Art.4
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.5
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir