Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Afegir un apartat en referència a la intervenció dels EAP en tots els processos d'orientació educativa, especialment amb l'alumnat NEE
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
Funcions del professorat d'orientació educativa
Ismael Algaba Ouled-Driss
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
Observacions UGT de Catalunya a l'esborrany Decret d'orientació educativa
Orientació professional
L’orientació i l'assessorament col·laboratiu.
Incloure l'orientació social al batxillerat
Experiències en contextos reals de treball
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
Sistema integrat d'orientació en l'etapa postobligatòria
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre
Valorització de les Cotutories
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Afegir al Preàmbul
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 4. Objectius
Orientadores a totes les etapes. Definir millor les funcions. Crear equips d'orientació
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
Comentaris decret d'orientació
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Article 9. Mesures i suports addicionals.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
CAPÍTOL VI. l'Articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 23. Ajuntaments i accés a les dades (RALC)
Disposicions Finals. Memòria econòmica.
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Al·legacions de PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya
Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions
Element a afegir. Art.3
Element a afegir. Art.4
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art. 8
Element a afegir. Art.9 i Cap IV
Element a afegir. Art.19 i 20
Elements a afegir. Article 24.
Element a afegir. Capítol IV
Orientació Educativa als Centres de Formació d'Adults dels Centres Penitenciaris
Posar en valor i empoderar la figura del professorat d'Orientació Educativa com a professorat especialista
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Elements a afegir. Integrar el RALC al Sistema d’Orientació i el Sistema d’Orientació al RALC
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 21. Formació continua del professorat i tutor en matèria d'orintació.
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
Article 9. Agents en l'orientació
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir