Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
Article 9. Agents en l'orientació
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
Orientació professional
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Element a afegir. Art.3
Observacions UGT de Catalunya a l'esborrany Decret d'orientació educativa
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
Experiències en contextos reals de treball
Element a afegir. Art. 8
Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions
Funcions del professorat d'orientació educativa
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
Orientació Educativa als Centres de Formació d'Adults dels Centres Penitenciaris
Element a afegir. Art.5
Valorització de les Cotutories
Elements a afegir. Integrar el RALC al Sistema d’Orientació i el Sistema d’Orientació al RALC
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 21. Formació continua del professorat i tutor en matèria d'orintació.
Ismael Algaba Ouled-Driss
Element a afegir. Capítol IV
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Comentaris decret d'orientació
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
Elements a afegir. Article 24.
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
Afegir al Preàmbul
Element a afegir. Art.19 i 20
Element a afegir. Art.5
Disposicions Finals. Memòria econòmica.
Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu
Element a afegir. Art.4
Element a afegir. Art.9 i Cap IV
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
Sistema integrat d'orientació en l'etapa postobligatòria
Posar en valor i empoderar la figura del professorat d'Orientació Educativa com a professorat especialista
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
CAPÍTOL VI. l'Articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 23. Ajuntaments i accés a les dades (RALC)
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Orientadores a totes les etapes. Definir millor les funcions. Crear equips d'orientació
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Article 9. Mesures i suports addicionals.
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 4. Objectius
Element a afegir. Art.5
L’orientació i l'assessorament col·laboratiu.
Al·legacions de PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya
Afegir un apartat en referència a la intervenció dels EAP en tots els processos d'orientació educativa, especialment amb l'alumnat NEE
Element a afegir. Art.5
Incloure l'orientació social al batxillerat
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir