Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Posar en valor i empoderar la figura del professorat d'Orientació Educativa com a professorat especialista
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Orientació Educativa als Centres de Formació d'Adults dels Centres Penitenciaris
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
Elements a afegir. Integrar el RALC al Sistema d’Orientació i el Sistema d’Orientació al RALC
Elements a afegir. Article 24.
Element a afegir. Capítol IV
Element a afegir. Art.19 i 20
Element a afegir. Art.9 i Cap IV
Element a afegir. Art. 8
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.5
Element a afegir. Art.4
Element a afegir. Art.3
Elements a afegir. Art.11. Altres col·laboracions
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu
Observacions UGT de Catalunya a l'esborrany Decret d'orientació educativa
Al·legacions de PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya
Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Sistema integrat d'orientació en l'etapa postobligatòria
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
Disposicions Finals. Memòria econòmica.
CAPÍTOL VI. l'Articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 23. Ajuntaments i accés a les dades (RALC)
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 21. Formació continua del professorat i tutor en matèria d'orintació.
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
Capítol IV. Article 15. L’orientació a l’educació postobligatòria. Incloure a les famílies.
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Article 9. Mesures i suports addicionals.
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 4. Objectius
Afegir al Preàmbul
Orientadores a totes les etapes. Definir millor les funcions. Crear equips d'orientació
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Experiències en contextos reals de treball
Valorització de les Cotutories
Al·legacions a la proposta de decret d'orientació educativa
L’orientació i l'assessorament col·laboratiu.
La formació inicial en orientació dels i de les professionals de l'educació i el pla orientador de centre
Comentaris decret d'orientació
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
L'orientació professional com part del procés de l'orientació educativa
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
Article 9. Agents en l'orientació
Incloure l'orientació social al batxillerat
Aportacions grup d'inclusiva d'USTEC·STEs a l'esborrany del decret d'orientació
Ismael Algaba Ouled-Driss
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
Afegir un apartat en referència a la intervenció dels EAP en tots els processos d'orientació educativa, especialment amb l'alumnat NEE
Funcions del professorat d'orientació educativa
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
Orientació professional
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir