Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Elements a afegir. Integrar el RALC al Sistema d’Orientació i el Sistema d’Orientació al RALC
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Accessibilitat
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 21. Formació continua del professorat i tutor en matèria d'orintació.
CAPÍTOL VI. l'articulació de l'Orientació al sistema educatiu. Article 22. El treball en xarxa al territori
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
Article 9. Agents en l'orientació
Ismael Algaba Ouled-Driss
L’orientació i l'assessorament col·laboratiu.
Incloure l'orientació social al batxillerat
Experiències en contextos reals de treball
Capítol III. Organització de l’acció orientadora al centre,
Ervaar Chatgpt gratis met gptnederlands.nl
Afegir un apartat en referència a la intervenció dels EAP en tots els processos d'orientació educativa, especialment amb l'alumnat NEE
Funcions del professorat d'orientació educativa
Sistema integrat d'orientació en l'etapa postobligatòria
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Tutoria
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
Element a afegir. Art.5
Orientació professional
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 15. Orientació a l'educació postobligatòria.
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
Aportacions Institut dels aliments sobre necessitats d'Orientadors
Resultats per pàgina:
25
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir