Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En cas que facis arribar les teves aportacions en nom d’una entitat, col·lectiu o sector directament vinculat a l’orientació o a l’àmbit educatiu, t'agrairem que així ho indiquis quan facis les teves propostes.

71 propostes

Incloure els Consells territorials d'FP en l'acompanyament i l'orientació
Competències personals. Art. 13, 14 i 15
Element a afegir: Orientació personalitzada “i integral”. Art. 2.
Element a afegir. Art.5
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 4. Objectius
CAPÍTOL V. L’Orientació i els reptes del sistema educatiu. Article 17. Substituir TIS per Educadors Socials.
Inclusió dels Ensenyaments Professionals de Música i Dansa en el Decret
L'Orientació Educativa, clau en totes les etapes
Incloure l'orientació social al batxillerat
CAPÍTOL IV. L’acció orientadora en les diferents etapes educatives. Article 16. IPOP
Orientació Educativa als Centres de Formació d'Adults dels Centres Penitenciaris
L'Esborrany és més un document de bases que no pas un text normatiu.
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Elements a afegir. Reconèixer l’ecosistema de sistema d’orientació educativa
CAPÍTOL III .Organització de l'Acció Orientadora al centre. Article 9. Els Agents d'Orientació als centres.
Element a afegir. Art.3
CAPÍTOL I. Aspectes Generals de l'Orientació. Article 5. Funcions de l'administració i dels centres
Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació
Element a afegir. Art.5
Comentaris decret d'orientació
Afegir al Preàmbul
Capítol IV. L’Acció orientadora en les etapes educatives. Article 16. RALC.
Redacció alternativa. Art.11. Altres col·laboracions
Redacció alternativa: integrar llenguatge inclusiu
CAPÍTOL II. L’acció orientadora de l'alumnat. Cotutoria
Resultats per pàgina:
25
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir