Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

91 propostes

Impartir classes
Consulta o desconsideració?
Orientació a totes les etapes educatives
L'Orientació Educativa CLAU en totes les etapes educatives.
Orientació educativa
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Fira oficis i professions
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Consell orientador de 4t d'ESO
Cribratges possibles nese
Consulta o desconsideració?
Pregunta 1. Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Situació d'emergència en els centres
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Punt 2. Paràgraf 1.
Educació Emocional i més hores d'atenció individual a l'alumnat
Institut Narcís Monturiol
Pregunta 2 Quins elements de caràcter personal creieu que caldria disposar per oferir un sistema d’orientació educativa de qualitat?
Cal assegurar la continuïtat del procés orientador
Consulta o desconsideració?
L'orientador/a per acompanyar a tot l'alumnat, el professorat i les famílies. EAP av psicop i papers. Orientadors treball intens alumnat-professorat
Avaluacio Programacions Individuals
Punt 1. Paràgraf 6.
Figura de l'orientador de centre
Alumnat NEE. Definició clara dels criteris d'assoliment ESO
Orientació també professional
Dotació adequada a les característiques del centre.
Augmentar les experiències vivencials dels i de les alumnes en entorns reals de feina i trobades amb professionals
L'orientador del segle XXI
Clarificació rols i universalitat dels recursos.
Punt 2. Paràgraf 2.
Consulta o desconsideració?
Orientació educativa? El nom fa la cosa
La figura del Coordinador/a de l'orientació
Punt 2. Paràgraf 4.
Punt 1. Paràgrafs 2 a 5.
Sabers Orientació Educativa
L'orientador del segle XXI
Mateixa especialitat diferents funcions
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Funció de l'orientador
Figura Orientació Educativa
Mesures d'atenció a la diversitat i acció tutorial
Un marc de referència comú que permeti mesurar el progrés
Orientació Acadèmica i Professional
Promoció d’una major col·laboració entre els centres educatius i els agents de l’entorn.
Punt 1. Paràgraf 1.
Donar continuïtat als plans educatius d'entorn
Autonomia treball en xarxa
L'orientador del segle XXI
El rol del claustre en l’orientació
Espais de temps de coordinació amb els/les orientadors/es
Avaluació psicopedagògica per l'OE
Orientació educativa
Dotació d'OE per postobligatoria sí!
Promoció alumnat i nou curriculum
Aspectes a millorar
Coordinacions equip orientador amb equip directiu.
Crear figura educador/a social
Afegir figura "psicòleg/a educatiu"
Regular ràtio nese
Jornada completa d'OE
Regular personal siei
Diverses propostes
Algunes propostes d'OE
Quins aspectes del sistema actual d’orientació educativa considereu que convindria millorar?
Les meves aportacions (adjunto desenvolupament)
Dotació de més hores d'atenció educativa als centres per a poder garantir l'avaluació psicopedagògica per a tot l'alumnat
Compatibilitat horària professorat - orientador/a
Les meves aportacions (Veure més al document adjunt).
Revisió de la figura de l'EAP als centres de secundària
Model informe per a orientadors/es de centre
Consulta o desconsideració?
Professionalització dels Orientadors dins dels centres de secundaria
Dades de prevalença
Punt 2. Paràgraf 3.
Punt 3. Incloure altres Decrets de referència.
Consulta o desconsideració?
Aspectes a millorar del sistema actual d'orientació educativa: acotar les funcions dels orientadors a les atencions individuals, no a la docència
Propostes plantejades per part d'ACPO
Aplicar la inclusió a la postobligatòria
Totes les dotacions d'orientació subjectes a les hores lectives del decret (9 hores, no 18)
Regulació i compliment de l'horari OE
Hi ha aspectes que no s’han tingut en compte i que haurien de ser valorats per l’Administració Educativa de la Generalitat de Catalunya?
Figura psicòleg/a sanitari
Dotació de formació i de recursos als orientadors/es de centre
Orientació educativa i EAP
Punt 1. Paràgraf 7.
Algunes propostes de millora
Coordinador/a Pedagògic/a
Mesures d'atenció a la diversitat
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir