Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Després d’haver-vos informat o haver participat en les activitats informatives, podeu utilitzar aquesta pàgina per fer les vostres propostes. Si són aportacions personals, podeu fer-les lliurement utilitzant el formulari. Si són d'una entitat, col·lectiu o fruit d’una sessió de proximitat, cal que utilitzeu aquest formulari

35 propostes

Propostes procedents de la trobada del secretari de Política Lingüística amb els col·legis professionals de Catalunya
Manuals d'instruccions
Anuncis, promocions i activitats dels gimnasos
Informe sobre ‘El català com a llengua d’empresa i treball'
Nivell B1 obligatori per a atenció al públic
(Sessió de proximitat) El català i el comerç. Una suma que multiplica.
Àmbit socioeconòmic i laboral
Llengua i Agenda 2030
Impulsar una campanya de sensibilització en positiu per la retolació en català dels comerços a través mitjançant l'acció comunitària
Desplegar una línia d’acció lingüística internacional per part del departament Acció atraure empreses de països que tenen cura lingüística
Creació d'una Taula per al foment del català al comerç
El català, llengua obligatòria a l'etiquetatge i a l'atenció als clients i promoció del poliglotisme a les relacions internacionals.
Promoure la formació de parelles lingüístiques dins les empreses amb aprenents de català
(Sessió de proximitat 4362450) Propostes de la UGT de Catalunya al Pacte Nacional per la Llengua
Incentivació del català en el món econòmic
Desplegar i fer complir gradualment el Codi de Consum de Catalunya en matèria lingüística
Potenciar la dinamització lingüística i els tàndems interns en l’àmbit empresarial amb el suport de l’administració pública
Promoure una campanya de conscienciació institucional sobre el dret de les persones consumidores a rebre l’atenció al client en català
Impulsar un segell de qualitat lingüística en l’àmbit empresarial
Promoure l'acreditació de català en processos de selecció i fomentar la formació laboral per aprendre la llengua catalana
Rètols de comerç
(Sessió de proximitat) Acords socials de caràcter lingüístic
Fer complir la Llei del Codi de consum de Catalunya
Consell Assessor d'empresa
L'empresa com a ens social i pedagògic
Resultats per pàgina:
25
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir