Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
La Selva del Camp es troba a 18 minuts de la capital de la província, pero sense línia directa...
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Existeix una demonització dels VMP.
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
Nodes intermodals identificables a cada municipi i connectats entre ells.
Copiar/Aprendre de models d’infraestructura ciclista que funcionen.
Aprofitar les bones connexions viàries.
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.
Es detecta la necessitat de redactar bons inventaris de camins, elaborats per tècnics molt...
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Bon dia,El Vendrell necessita disposar d'una molt major freqüència de connexió amb bus cap a BCN,...
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes