Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Regular l’assetjament viari.
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Bona tardahi ha diverses àrees problemàtiques:
pont i anell prop de Park Central
de parc de...
Fi concessió dels busos interurbans el 2028: renegociar clàusules. Aprofitar la renovació per...
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Problema: Falta de formació en educació viària en centres escolars./ Proposta: ADEVIC.org...
La xarxa ciclista no és apta per totes les necessitats i edats.
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Proposar la informació i difusió de les normes d'ús de la bicicleta i els VMP.
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
La topografia de la ciutat de Tarragona suposa un repte pel foment del transport públic i la...
La Selva del Camp es troba a 18 minuts de la capital de la província, pero sense línia directa...
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Interconnectar les xarxes de carrils bici dels diferents municipis. Fer xarxa ciclable...
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Avantatges transversals de la bicicleta (Salut, contaminació, espai). La bicicleta promou la...
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
És necessari mantenir una formació dels conductors al llarg del temps per refrescar i actualitzar...
Afavorir la creació d'una app web per compartir cotxe (tipus canal de l'àgora) a les zones rurals.
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Línies directes de bus interurbà.
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Problema: Falta de promoció de la multimodalitat./Proposta: TramCamp és una oportunitat per...
Vehicle privat ocupa molt d'espai a la via pública. El cotxe ocupa el 99% de l’espai front al 1%...
  • Creat el
    21/12/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Existeix una demonització dels VMP.
Cal reforçar el teletreball al territori.
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
Incentivar la creació de bicibusos.
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Es dona una manca de seguretat en la circulació pels usuaris de bicicleta i VMP al territori.
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Falta de compromís institucional per impulsar la micromobilitat.
Falta intermodalitat a Salou.
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Les comarques de Tarragona tenen més de 1.000 km de carreteres entre l'Estat, GENCAT i la...
Dependència del vehicle privat és un problema per la mobilitat de la gent gran.
Seria de molt bon ús millorar la comunicació entre poblats i la ciutat de tarragona/reus, hi han...
Hi ha molta infraestructura per vehicle a motor i molt poca per la mobilitat ciclista .
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Problema: Diversitat regulació viària. Manca de formació i regulació. / Proposta: Homogeneïtzar...
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Es detecta la necessitat de redactar bons inventaris de camins, elaborats per tècnics molt...
Bon dia,El Vendrell necessita disposar d'una molt major freqüència de connexió amb bus cap a BCN,...
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
És necessari implementar una xarxa pública accessible de VMP vora als aparcaments dissuasius.
El ferrocarril és el mitjà més eficient, s'ha de promocionar.
Hem adaptat les ciutats el cotxe i ara resulta un mitjà molt còmode i difícil d’abandonar.
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Fomentar l'ús amb incentius personals o laborals a l'hora d'utilitzar la bicicleta.
Hi ha una manca d’oferta de transport públic. Hi ha dèficit d’inversió en transport públic. Hi ha...
Nodes intermodals identificables a cada municipi i connectats entre ells.
Copiar/Aprendre de models d’infraestructura ciclista que funcionen.
Existeixen disputes territorials per l’oferta del transport públic que complexitzen avançar en...
Existeix un buit en l’atribució de responsabilitats en cas d’accidents amb VMP implicat producte...
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
Sensibilització de joves en l'ús de la bicicleta.
Aprofitar les bones connexions viàries.
Problemàtica: Greuge comparatiu entre VMP i Bicicleta. / Proposta: Els VMP han de tenir la...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes