Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
Proposar la informació i difusió de les normes d'ús de la bicicleta i els VMP.
La xarxa ciclista no és apta per totes les necessitats i edats.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Existeix una demonització dels VMP.
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
Fi concessió dels busos interurbans el 2028: renegociar clàusules. Aprofitar la renovació per...
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Problema: Falta de formació en educació viària en centres escolars./ Proposta: ADEVIC.org...
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
Avantatges transversals de la bicicleta (Salut, contaminació, espai). La bicicleta promou la...
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Dependència del vehicle privat és un problema per la mobilitat de la gent gran.
Les comarques de Tarragona tenen més de 1.000 km de carreteres entre l'Estat, GENCAT i la...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes