Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Bon dia,El Vendrell necessita disposar d'una molt major freqüència de connexió amb bus cap a BCN,...
Cal reforçar el teletreball al territori.
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
Hem adaptat les ciutats el cotxe i ara resulta un mitjà molt còmode i difícil d’abandonar.
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Incentivar la creació de bicibusos.
Vehicle privat ocupa molt d'espai a la via pública. El cotxe ocupa el 99% de l’espai front al 1%...
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
Falta intermodalitat a Salou.
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Problemàtica: Greuge comparatiu entre VMP i Bicicleta. / Proposta: Els VMP han de tenir la...
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
La topografia de la ciutat de Tarragona suposa un repte pel foment del transport públic i la...
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.
Existeixen disputes territorials per l’oferta del transport públic que complexitzen avançar en...
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
És necessari mantenir una formació dels conductors al llarg del temps per refrescar i actualitzar...
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
Existeix una demonització dels VMP.
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Línies directes de bus interurbà.
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Fi concessió dels busos interurbans el 2028: renegociar clàusules. Aprofitar la renovació per...
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Proposar la informació i difusió de les normes d'ús de la bicicleta i els VMP.
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Es dona una manca de seguretat en la circulació pels usuaris de bicicleta i VMP al territori.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Regular l’assetjament viari.

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes