Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
Bona tardahi ha diverses àrees problemàtiques:
pont i anell prop de Park Central
de parc de...
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Hem adaptat les ciutats el cotxe i ara resulta un mitjà molt còmode i difícil d’abandonar.
Falta de compromís institucional per impulsar la micromobilitat.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
  • Creat el
    21/12/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
Avantatges transversals de la bicicleta (Salut, contaminació, espai). La bicicleta promou la...
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Existeix un buit en l’atribució de responsabilitats en cas d’accidents amb VMP implicat producte...
Es dona una manca de seguretat en la circulació pels usuaris de bicicleta i VMP al territori.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
Proposar la informació i difusió de les normes d'ús de la bicicleta i els VMP.
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Afavorir la creació d'una app web per compartir cotxe (tipus canal de l'àgora) a les zones rurals.
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Nodes intermodals identificables a cada municipi i connectats entre ells.
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Falta intermodalitat a Salou.
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
Dependència del vehicle privat és un problema per la mobilitat de la gent gran.
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Aprofitar les bones connexions viàries.
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.
Vehicle privat ocupa molt d'espai a la via pública. El cotxe ocupa el 99% de l’espai front al 1%...
És necessari mantenir una formació dels conductors al llarg del temps per refrescar i actualitzar...
Massa aposta pel cotxe elèctric: El cotxe elèctric no és la solució, també és ineficient.
Problema: Falta de formació en educació viària en centres escolars./ Proposta: ADEVIC.org...
Regular l’assetjament viari.
El ferrocarril és el mitjà més eficient, s'ha de promocionar.
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes