Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona
#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona
En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes:
- Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
- Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
- Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
- Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
- Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).
93 propostes
Filtra per:
El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.
Saltar als resultatsEl següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.
Saltar als resultats
Ordenar propostes:
Resultats per pàgina:
Hi ha una manca d’oferta de transport públic. Hi ha dèficit d’inversió en transport públic. Hi ha...
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.
Afavorir la creació d'una app web per compartir cotxe (tipus canal de l'àgora) a les zones rurals.
Recuperar i adaptar la xarxa de camins rurals.
Proposar la informació i difusió de les normes d'ús de la bicicleta i els VMP.
Es detecta la necessitat de redactar bons inventaris de camins, elaborats per tècnics molt...
Aprofitar les bones connexions viàries.
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Problema: Diversitat regulació viària. Manca de formació i regulació. / Proposta: Homogeneïtzar...
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Els VMP són l'oportunitat de reduir el nombre de cotxes.
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
És necessari mantenir una formació dels conductors al llarg del temps per refrescar i actualitzar...
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Nodes intermodals identificables a cada municipi i connectats entre ells.
Problema: Falta de formació en educació viària en centres escolars./ Proposta: ADEVIC.org...
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Copiar/Aprendre de models d’infraestructura ciclista que funcionen.
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Existeix un buit en l’atribució de responsabilitats en cas d’accidents amb VMP implicat producte...
Les mercaderies que entren i surten de Catalunya haurien de transportar-se amb una xarxa de trens...
Les estacions de tren a alguns municipis del Camp com Cambrils, Salou-Port Aventura o Tarragona,...
Bon dia,El Vendrell necessita disposar d'una molt major freqüència de connexió amb bus cap a BCN,...
Falta intermodalitat a Salou.
Dependència del vehicle privat és un problema per la mobilitat de la gent gran.
El ferrocarril és el mitjà més eficient, s'ha de promocionar.
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Crec que per a moltes usuaris del transport públic al Camp de Tarragona un dels principals...
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Interconnectar les xarxes de carrils bici dels diferents municipis. Fer xarxa ciclable...
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
La xarxa ciclista no és apta per totes les necessitats i edats.
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Cal reforçar el teletreball al territori.
Problemàtica: Greuge comparatiu entre VMP i Bicicleta. / Proposta: Els VMP han de tenir la...
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Hi ha molta infraestructura per vehicle a motor i molt poca per la mobilitat ciclista .
Existeix una demonització dels VMP.
La Selva del Camp es troba a 18 minuts de la capital de la província, pero sense línia directa...