Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

Vinculació de la bicicleta a l’esport
Transport públic al municipi de l'Albiol-Baix Camp
L’estació AVE de Tarragona
Visibilitat de la bicicleta i el VMP
Pagament online, segur, fàcil i ràpid
Assegurança VMP
Resposta vers la infracció en VMP
Seguretat en la circulació
La topografia
Focus d’intermodalitat
Espai ocupat pel cotxe
Bus des de Masies Catalanes de l'Albiol a Reus
Comoditat del cotxe
El sentit de territori
L’oportunitat dels VMP
Ciutats 30
Potencial de les connexions viàries
Estació intermodal
Normes d’ús bicicleta i VMP
Renovació de la formació dels conductors
Xarxa de camins jerarquitzada i amb manteniment
Transport de mercaderies
Protecció del ciclista
Xarxa ciclista per tothom
Aplicacions pel carsharing
Nova línia Tarragona - La Selva del Camp
El “bicibús”
Promoció del ferrocarril
Ferrocarril de mitja/curta distància
Sincronia entre transports
Mobilitat a les zones rurals
Ubicació dels carrils bici allà on hi pot haver demanda
Connexió entre estacions a Tarragona
Millora de la convivència amb la micromobilitat
Parades de bus com a focus d’intermodalitat
Augment de freqüències tren
Estatus de la bicicleta “vs” estatus del VMP
Compromís institucional
Horaris nocturns
Eficiència i simplictat
El vehicle elèctric no és la solució
Efectes positius de l’ús de la bicicleta
Assetjament viari
El transport públic com a oportunitat per la intermodalitat
Calçades a les carreteres interiors
Voluntat popular de transport públic
Descompensació d’infraestructura pels modes de transport
Aparcaments dissuasius
Mobilitat activa, a peu i en bici - xarxa i jerarquització
Avantatges de la bicicleta
Elements a millorar de la xarxa ciclista
Espai per bicis i VMP al Transport públic
Demonització dels VMP
Bicicleta Compartida
Planol general i horaris accessibles
Manca de solucions per la intermodalitat
Avançar per imitació
Mobilitat constant i accesible
Intermodalitat a Salou
Disputes territorials vinculades al transport públic
Apostar per la intermodalitat
Bus interurbà
Percepció dels aparcaments a les estacions
VMP al transport públic
Normativa diversa vers la circulació amb bicis i VMP
Pols d’intermodalitat a l’interior
Xarxa de camins rurals
Connexió Tarragona-Reus
Renovació de concessions el 2028
Les ZBE com a finestra d’oportunitat
Competitivitat del transport públic
Oferta d’infraestructura viària
Ús del casc
Formació escolar en seguretat viària
Ús de la bicicleta
Millorar la xarxa de transport públic també per als visitants o turistes: més horaris, més connexions entre pobles i horaris compatibles x visitar
VMP i aparcaments dissuasius
Propostes de millora per la infraestructura bicicleta i VMP
Dades d’accidentalitat
Foment de l’ús quotidià de bicicletes i VMP
Сarril bici Tarragona - Reus
Seguretat en la infraestructura
Aeroport Reus - Europa
Intermodalitat i governança
Aparcaments dissuasius
Connexió bus exprés el Vendrell - Vilafranca -BCN
Nodes intermodals connectats
Gent gran i vehicle privat
Modes de transport a la ciutat
Cotxe-dependència
Invertir en transport públic
Teletreball
Planificació del model territorial
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir