Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Hi ha una manca de sentit de territori al Camp de Tarragona.
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Fomentar l'ús amb incentius personals o laborals a l'hora d'utilitzar la bicicleta.
La bicicleta augmenta la salut i la sostenibilitat de la mobilitat urbana. Ha de ser el futur.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Hem adaptat les ciutats el cotxe i ara resulta un mitjà molt còmode i difícil d’abandonar.
Falta de compromís institucional per impulsar la micromobilitat.
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
  • Creat el
    21/12/2023
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
Considero que es necessari e imprescindible dotar de transport públic al nuclis habitats. Que...
Més disponibilitat de viatges al aeroport de Reus als països d'Europa tot l'any.
Bona tardahi ha diverses àrees problemàtiques:
pont i anell prop de Park Central
de parc de...
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes