Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona
#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona
En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes:
- Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
- Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
- Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
- Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
- Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).
93 propostes
Filtra per:
El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.
Saltar als resultatsEl següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.
Saltar als resultats
Ordenar propostes:
Resultats per pàgina:
Les estacions de tren a alguns municipis del Camp com Cambrils, Salou-Port Aventura o Tarragona,...
Falta de xarxa ciclable. Manca d'infraestructura per la bici. Carrils bici insuficients i...
Crec que per a moltes usuaris del transport públic al Camp de Tarragona un dels principals...
Nodes intermodals identificables a cada municipi i connectats entre ells.
Carrils bici poc protegits del vehicle a motor.
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Interconnectar les xarxes de carrils bici dels diferents municipis. Fer xarxa ciclable...
Cal millorar la competitivitat del transport públic.
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Una bona proposta seria poder recarregar la teva targeta online, evitant el fet de haver d’anar...
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Existeixen disputes territorials per l’oferta del transport públic que complexitzen avançar en...
Cal planificar adequadament el model urbà i territorial al que es vol arribar.
Els horaris actuals i les freqüències de tren en hores punta no són dignes de la segona àrea...
Bona tardahi ha diverses àrees problemàtiques:
pont i anell prop de Park Central
de parc de...
pont i anell prop de Park Central
de parc de...
Jo i més gent que conec que treballem al sector d'hosteleria els dies d'entre setmana molts surto...
La Selva del Camp es troba a 18 minuts de la capital de la província, pero sense línia directa...
Acostar les xarxes de carrils bici als centres generadors de mobilitat.
Portabicicletes al transport públic. Oportunitat de fer servir bicis/VMP al transport públic....
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Llançadores poblacions petites. Millora de l'oferta de transport de forma estratègica a les zones...
Seria de molt bon ús millorar la comunicació entre poblats i la ciutat de tarragona/reus, hi han...
Afavorir la creació d'una app web per compartir cotxe (tipus canal de l'àgora) a les zones rurals.
Són necessàries estacions d’intermodalitat a l’interior del territori.
Problema: Diversitat regulació viària. Manca de formació i regulació. / Proposta: Homogeneïtzar...
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Prohibició patinets al transport públic. Restriccions injustificades d'entrada de VMP al...
Falta de busos llançadora que connectin amb Reus.
És necessari implementar una xarxa pública accessible de VMP vora als aparcaments dissuasius.
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
Problema: Falta de promoció de la multimodalitat./Proposta: TramCamp és una oportunitat per...
Tarragona ciutat: estació FFCC i bus mal interconnectades.
Aparcament dissuasiu + connexió amb transport públic.
Problema: Falta d'una política d'aparcaments perifèrics/dissuasius a les estacions./Proposta:...
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Intermodalitat és un servei necessari que requereix de la organització entre municipis.
Fi concessió dels busos interurbans el 2028: renegociar clàusules. Aprofitar la renovació per...
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Problema: Estació AVE mal connectada amb el conjunt del Camp de Tarragona (nord). Manca estació...
Falta intermodalitat a Salou.
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...
Dependència del vehicle privat és un problema per la mobilitat de la gent gran.
Cal control de velocitat urbana: Ciutats 30.
Manca de dades públiques d'accidentalitat per adequar la percepció del risc.
Aprofitar les bones connexions viàries.
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Percepció negativa dels aparcaments vora de les estacions.
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.