" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Fases del procés

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
Forma part del desig i de la voluntat de la població el tenir un transport públic integrat al...
Els cotxes i l'aparcament han d'estar als extraradis i la bicicleta i el VMP al centre.
Manca de visibilitat i seguretat en l'ús de VMP.
El municipi de l'Albiol té 18 persones empadronades al poble, algunes en alguns dels masos del...
Petits focus d'intermodalitat: aparcaments de bici a les parades de bus.
Interconnectar les xarxes de carrils bici dels diferents municipis. Fer xarxa ciclable...
Falta de solucions reals per la intermodalitat.
Problemàtica: Greuge comparatiu entre VMP i Bicicleta. / Proposta: Els VMP han de tenir la...
Fomentar l'ús amb incentius personals o laborals a l'hora d'utilitzar la bicicleta.
Dissenyar les expedicions de busos des dels pobles sense tren en sincronia amb les expedicions...
Problema: Falta de formació en educació viària en centres escolars./ Proposta: ADEVIC.org...
Existeix una demonització dels VMP.
La bicicleta es contempla com a esport, no com a mode de mobilitat.
Seria de molt bon ús millorar la comunicació entre poblats i la ciutat de tarragona/reus, hi han...
Excés d'infraestructura per vehicle privat.
Falta de compromís institucional per impulsar la micromobilitat.
Fer calçades més àmplies a les carreteres interiors que no tenen voral.
Implementar, potenciar i promocionar un sistema de bicicleta compartida al territori.
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
Intermodalitat amb molta aposta pel futur: estació intermodal. Estació intermodal: aprofitar per...