" class="part-icon-bars">

Qualificació i Formació Professional

#FPocupació Projecte de decret d’ordenació del sistema de qualificació i formació professional per a l’ocupació de l’àmbit laboral de Catalunya

Fase 2 de 2
Retorn 25/01/2021 - 08/02/2021
Fases del procés

38 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Origen
Cal potenciar els cursos de FP destinats a joves desocupats, amb baix perfil formatiu i...
Els CP'S i els sistemes de qualificació professional externs als circuits clàssics de la formació...
Conceptualitzar el valor de la FP des d'una visió més global, entenc que des del Departament de...
La flexibilitzar l’execució del CPs que es pogués fer modular. Hi ha mòduls dels CPs que estan...
Conectar empreses que estan inscrites al SOC que busquen treballadors amb entitats que bsuquen...
Proposta concreta de millora:
En la fase d’avaluació, bé sigui en processos d’acreditació de...
Es necessari fer previsions a més llarg termini de quan s'obriran els procediments d'acreditació...
Implicació dels centres de formació profesional en els espais de coordinadció del serveis d’ocupació
Desenvolupament de més CP de nivell 1, és on tenim el col·lectius més vulnerables.
  • Creat el
    20/01/2021
  • 3
  • Número de comentaris: 0
En la formació per a la millora de l'ocupabilitat, amb la visió d'escenaris canviants, amb...
- Agilitzar l'acreditació d'especialitats, rebaixant els requisits. Una opció addicional és...
Establir principis en relació al disseny de campanyes de comunicació a curt i a llarg termini per...
Facilitar la simplificació administrativa, actualment existeix normativa estatal que regula el...
Les acreditacions esdevindran un element clau en la qualificació professional dels treballadors....
La dependència de les convocatòries de subvenció anuals dels centres col·laboradors del Servei...
Tant el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, com del Consorci per a la Formació Contínua a...
En aquest epígraf segur tenim molts ítems a valorar, però ... mesurar la qualitat docent només...