" class="part-icon-bars">
avatar Sindicat del Taxi de Catalunya

Sindicat del Taxi de Catalunya
@STAC
  Contacte

Proposta
Apostem per una diferenciació clara d’ambdós sectors.
Tal i com diu la Memòria, aquestes...
Proposta
A la Memòria s’explica perquè van ser creades en un inici aquestes autoritzacions i quin era el...
Proposta
Es del tot necessari una acreditació professional per aquest tipus de conductors; al cap i a la...
Proposta
Les noves autoritzacions deixen en un no res la proporcionalitat (que recordem és al ROTT), i ho...
Proposta
Per la peculiaritat del servei entenem que la contractació ha de ser pel total de la capacitat...
Proposta
Els vehicles mai no podran captar serveis pel carrer; quan no estiguin realitzant un servei,...
Proposta
Els preus del servei en vehicles VTC han de ser regulats, evidentment, i per tal de mantenir la...
Proposta
Una autorització que no estigui activa en un determinat temps (tres mesos) ha de ser revocada.
...
Proposta
Si les autoritzacions no són municipals i circumscrites a un territori determinat, la gent es...
Proposta
És evident també que aspectes com el cobrament individual o el taxi compartit són avui molt més...
Proposta
Els hàbits de consum han canviat molt des de 2003. Avui tot gira al voltant d’internet i els...
Proposta
Definició més clara sobre aquest tema. L'article 24 apartat 5 de la Llei del taxi no té la...
Proposta
Creiem que el regim jurídic de les llicències de taxi ha de continuar estant com fins ara. Tal i...