" class="part-icon-bars">

Modificacion del Decrèt admission a centres

Consulta prealabla a la modificacion del Decrèt 75/2007, de 27 de març, que s'establís per el lo procediment d'admission de l'alumnat als centres en los ensenhaments sufragats amb fons publics

Fase 2 de 2
Retorn 14/11/2018 - 14/01/2019
Veure les fases
Ajuda

Son debats estructuradi sus politiques publiques entà incorporar es votzes dera ciutadania enes decisions deth Govèrn. Eth Govèrn aquerís eth compromís d’escotar-les, incorporar-les quan sigue procedent e explicar entara ciutadania es decisions prenudes, enriquides damb aguesta participacion.


Podetz hèr es vòstes aportacions en linha, assistir a sessions presenciaus o consultar es aportacions d’auti participaires.

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

La consulta prealabla vòl far conéisser la volontat de modificar lo procès de preinscripcion e matricula als centres educatius sostenguts amb fons publics per çò qu'es de l'aplicacion dels critèris complementaris, recebut que contribuisson pas a garantir l'egalitat en l'accès als luòcs escolars d'una part de l'alumnat que participa als procèsses d'admission als centres d'ensenhament.


En concrèt, i a la volontat de suprimir l'aplicacion dels critèris complementaris consistentes en: 


  • Aver una malautiá cronica en lo sistèma digestiu, endocrí o metabòlic, compresa la celiaquia.
  • Aver agut parents, tutors o de fraires escolaritzats al centre que se presenta per el la sollicitud.

Objectiu de la consulta


En lo marc del Plan de Govèrn de la XII Legislatura, l'objectiu de l'Ais 1 (Un país cohesionat amb dreches e oportunitats per totes) vòl potenciar l'egalitat d'oportunitat en un marc d'educacion inclusiva, la proposicion de modificacion normatiua que s'impulsa introdusís la modificacion dels critèris complementaris en lo procediment d'admission dels escolans als centres educatius d'ensenhaments sufragats amb fons publics, e los objectius que preten aténher son:


Garantir lo principi d'egalitat en lo procès d'admission de l'alumnat al sistèma educatiu

favorir una distribucion socialament mai equilibrada de l'alumnat als centres sostenguts amb fons publics

melhorar las dinamicas de mixtura sociala mejançant la preséncia d'alumnat mai divèrs als centres sostenguts amb fons publics

melhorar lo equitat educativa e la coesion sociala


Se considèra que lo critèri "d'aver familiales que son estats d'usatgièrs d'un centre" es contraris al drech de totes d'accedir a l'educacion dins de condicions d'egalitat e dificulta la capacitat de determinadas escòlas per coresponsabilitzar-se de l'escolarizacion e l'integracion de l'alumnat amb besonhs educatius especifics per rasons socioeconomicas o socioculturalas desafavorides que l'art. 43.1.e) De la Lei 12/2009, del 10 de julhet, d'educacion, establís coma un dels principis orientadorsde la prestacion del Servici d'Educacion de Catalonha. Tanben, amb la supression del critèri complementari "malautiá en lo sistèma digestiu, endocrí o metabòlic, compresa la celiaquia" se preten evitar que las familhas l'utilizen de manièra fraudulentaper defugir los centres amb una composicion sociala mai desafavorida e obténer luòc en autras de socialament mai favorits.


De mai, cal prene en compte que lo Defensor de las Personas (Sindic de Grèuges) a destacat los nombroses planhs recebudas de parents d'alumnat que son pas estats admeses en lo centre de preferéncia per comptar amb mens pontuacion per pas dispausar dels critèris complementaris que se pretenon ara modificar, e lo fach que destaque que provòca de situacions d'inegalitat en l'accès a l'educacion e, doncas, contràrias als principis de equitat, coesion e distribucion equilibrada entre totes los centres d'ensenhament de l'alumnat.


Parallèlament, l'eliminacion dels dos supòsitssupausariá la diminucion de la carga administrativa pròpria de la comprovació de donadas allegadas per las familhas per efectuar la baremació e en eliminar de las reclamacions en los procèsses de preinscripcion e matricula aqueles supòsitsse simplificariá notablament lo procès.


Questions per orientar las aportacions:


Considèra que s'es descrich adeqüatament lo problèma? I a d'autres aspèctes que considèra que lor caldriá èsser avalorats per l'Administracion de la Generalitat?

Considèra que i a d'autras alternativas a las prepausadas per corregir lo problèma detectat?

Propostes Veure tots (37)

Les zones pobres gairebé no tenen escoles concertades i quan les tenen, solen ser pitjors que...
Volem defensar el dret de les famílies a l'elecció d'una educació conforme als seus principis.
...
Assegurar que en l'atribució de les escoles de proximitat s'articula algun criteri que asseguri...
Suprimir els punts de familiars exalumnes és ometre per complet la valoració del grau...
Veure tots (37)
Qui participa La consulta es dobèrta a totes. I a mai que mai interès a conéisser la volontat de la comunitat educativa, compresa en lo sens ample, integrada per totas las personas e las institucions qu'intervenon en lo procès educatiu.
Àrea Departament de Educacion
Disposa de retorn No
Data d'inici Lo 31 d’octòbre de 2018
Data de finalització Lo 14 de novembre de 2018
Referència: II-PART-2018-10-171

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/Admissioacentres/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/Admissioacentres/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

88

Participants

10

Seguidores

17

Comentaris

37

Propostes

7

Adhesions