Consulta pública previa a la elaboración de un proyecto de decreto sobre administración digital
Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret per a la transformació digital de l’Administració de la Generalitat
Acerca de este proceso
Este proceso pertenece a Normativa
L'objectiu de la consulta és copsar la percepció, l'experiència i el criteri de la ciutadania pel que fa al seu accés als serveis d'administració digital així com a l’exercici dels seus drets en aquest context.
Propuestas Ver todas las propuestas (11)
Els professionals de l'arxivística fa molts anys que treballem en la transformació i impuls de...
El paper de la informàtica en el conjunt de les AAPP ha canviat substancialment en els darrers...
Desenvolupar el marc d'Arquitectura Empresarial com un enfocament integral i holístic per a un...
Incidir més en l’obligació de les administracions a no requerir documents originals i en paper....
Qué se decide
Direcció general de Participació Ciutadana
Quién participa
La consulta s’adreça al conjunt de ciutadans i entitats
Departamento
Departament de Vicepresidencia y de Políticas Digitales y Territorio
Dispone de retorno
No
Fecha de inicio
27 de diciembre de 2018
Fecha de finalización
28 de febrero de 2019
Referencia: II-PART-2018-12-195
Estadísticas
55
Participantes
36
Seguidoras
2
Comentarios
11
Propuestas
31
Compartir: