" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l’elaboració de la regulació sobre l’ordenació curricular de l'educació secundària per a persones adultes

Consulta pública prèvia a l’elaboració del decret d’ordenació curricular dels ensenyaments de l’educació secundària per a persones adultes

Phase 2 of 2
Retorn 02/10/2023 - 02/12/2023
Process phases
Help

They are spaces for dialogue between citizens and the Administration, where you can contribute your opinions, needs, proposals and expectations.

Increase your participation through the mechanisms available to you!

Close help

About this process

This process belongs to Regulation

La finalitat d’aquesta consulta pública és la d’obtenir informació per tal de conèixer l’opinió de la comunitat educativa i dels diferents sectors afectats sobre el decret que ha d’establir l’ordenació curricular dels ensenyaments d’educació secundària per a persones adultes d’acord amb la LOMLOE.


Objectius de la consulta


L’objectiu principal de la consulta és recollir aportacions i suggeriments a la proposta de Decret d’ordenació curricular dels ensenyaments d’educació secundària per a persones adultes, per tal de millorar l’ajustament del currículum a la pràctica educativa i poder desenvolupar una organització curricular que doni resposta a tot el conjunt de població adulta a qui aniria adreçat.


Preguntes per orientar les aportacions

  1. Considereu que s’ha descrit adequadament el problema? Hi ha altres aspectes que considereu que l’Administració de la Generalitat hauria de valorar?
  2. S’haurien de preveure altres objectius?
  3. S’haurien de regular altres aspectes en el currículum?
  4. Quines mesures caldria establir per garantir l’autonomia pedagògica dels centres?
  5. S’haurien d’incloure mòduls de matèries diferents de les quals s’indiquen a la disposició addicional primera del Decret 175/2022, de 27 de setembre, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació bàsica? Quines?
  6. Com considereu que hauria de ser la distribució de mòduls en els àmbits? A quines matèries s’hauria de donar més pes?
  7. En general, hauria d’haver-hi més o menys mòduls que en el currículum actual?
  8. Considereu que s’hauria d’incloure un reconeixement lectiu a la tutoria i l’orientació?
  9. Caldria definir globalment, per àmbit, les competències específiques i els sabers i que cada centre organitzés els mòduls autònomament? Seria preferible que aquests aspectes els concretés directament el currículum per a cada mòdul?
  10. Com considereu que els mòduls es puguin agrupar per treballar-los de manera globalitzada?
  11. Com considereu que hauria de ser l’avaluació dels mòduls en un currículum basat en l’assoliment de competències?
  12. Considereu necessàries les avaluacions extraordinàries en un currículum basat en l’assoliment de competències?
  13. En relació amb l’atenció educativa en el marc d’un sistema educatiu inclusiu, què hauria d’especificar el nou currículum?


Per fer arribar les teves aportacions has d’adreçar-te a l’apartat ‘Propostes’ del menú superior. Per fer la proposta t’hauràs hagut de donar d’alta al portal.

Propostes See all proposals (1)

Proposta d'augmentar el nombre d'hores de l'àmbit social, donat que en el CV actual és l'àmbit...
See all proposals (1)
Who participates La consulta és oberta a tothom. Especialment hi ha interès a conèixer l’opinió de la comunitat educativa entesa en sentit ampli. Entitats (associacions i col·legis professionals, sindicats) i agents educatius (centres de formació de persones adultes, serveis educatius, universitats, etc.)
Department Departament d'Educació
Promoting unit Direcció General d'Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües
Has summary unit Yes
Start date September 01, 2023
End date December 02, 2023
Reference: II-PART-2023-07-614

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/educacio-secundaria-persones-adultes/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/educacio-secundaria-persones-adultes/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Statistics

1

Participants

1

Followers

1

Proposals