" class="part-icon-bars">

Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

#MobilitatCampTarragona Pla Director de Mobilitat del Camp de Tarragona

Fase 4 de 4
Retorn 31/03/2024 - 10/11/2024
Veure les fases

En aquest espai la ciutadania pot aportar les propostes que consideri oportunes fins al 31 de desembre. Per a facilitar l’organització de la informació, les contribucions s’estructuren en temes: 

  • Modes sostenibles (mobilitat a peu, bicicleta i VMPs, i transport públic).
  • Vehicle privat, aparcament i intermodalitat (vehicle privat motoritzat, intermodalitat i aparcament de tots els modes).
  • Generació de mobilitat (àrees d’activitat econòmica i mercaderies, governança i planejament, i mobilitat turística).
  • Costos socials i ambientals (seguretat viària, impactes de la mobilitat i sostenibilitat, i conscienciació)
  • Altres aspectes de la mobilitat (dimensió social de la mobilitat, mobilitat col·laborativa i smart mobility, i mobilitat a les zones de baixa densitat de població).

93 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
És necessari reprimir els infractors amb VMP i incrementar la vigilància i el control.
Afegir més nodes per la intermodalitat i crear punts d’elevat servei d’intermodalitat.
Fi concessió dels busos interurbans el 2028: renegociar clàusules. Aprofitar la renovació per...
Aprofitar les bones connexions viàries.
Copiar/Aprendre de models d’infraestructura ciclista que funcionen.
Aprofitar les ZBE per reordenar l'espai del cotxe als centres.
Crec que en general hi ha una manca de informació per poder arribar a agafar les linies de bus,...
Seguretat d'infraestructures segons el cas.
Cal fer estudis per millorar la convivència de la micromobilitat al transport públic.
La xarxa ciclista no és apta per totes les necessitats i edats.
La topografia de la ciutat de Tarragona suposa un repte pel foment del transport públic i la...
És necessari l’ús obligatori de casc en aquests vehicles.
Hi ha molta infraestructura per vehicle a motor i molt poca per la mobilitat ciclista .
El ferrocarril és el mitjà més eficient, s'ha de promocionar.
És necessari implementar una xarxa pública accessible de VMP vora als aparcaments dissuasius.
Alta dependència del cotxe i poques alternatives realment competitives.
La connexió de ferrocarril ha de vertebrar el territori, no només la llarga distància.
Les comarques de Tarragona tenen més de 1.000 km de carreteres entre l'Estat, GENCAT i la...
Falta de compromís institucional per impulsar la micromobilitat.
Falta de solucions reals per la intermodalitat.