Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Logis Penedès. Una logística sostenible

24/11/2020 14:44  
La logística aporta 29.900 M€ (13,9%) al VAB català,crea i manté 128.000 llocs de treball. Cada € invertit pel sector públic, suposa 12€ d'inversió privada. Si enlloc de negar la logística, la fem més eficaç i sostenible? Logis Penedès connectaria la comarca amb les infraestructures que la travessen, promouria sectors propis (vinícola amb 56% d'exportació), donaria serveis que la fan sostenible:subministrament d'energies netes, controls de qualitat, compactació de càrrrega, centres d'innovació..
Número d'adhesions12

Referència: II-PROP-2020-11-79955
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ptppenedes/f/2902/proposals/79955/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ptppenedes/f/2902/proposals/79955/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Conversa amb TToniTa

El transit de mercaderies no només abasta al Penedès, la vegueria va mes enllà Anoia i Garraf i el trànsit ve des de el sud (Nord-africà, Almeria, Valencia, Tarragona...) i segueix cap al nord (França, Alemanya, ...).
La millora de rodalies per passatgers exigeix una freqüència de pas i unes velocitats que a dia d'avui no es poden ni somniar. La connexió dels mercats laborals i l'accés a BCN (i Tarragona en menor mesura) exigeixin aquesta millora.
El trànsit de mercaderies de la Vegueria no es pot concentra-hi en un punt aïllat de la mateixa per accedir al mercat exterior (Catalunya, Espanya i Europa en primer lloc i USA i Americà llatina), exigeix una xarxa de connexions múltiples (entrades i sortides) amb destins en els ports i aeroports i cap a la frontera francesa i el interior peninsular

Quan parlem de logística acostumem a barrejar la logistica interna del sistema econòmic, assumible pel territori, i la logustica euro-asiatica per vaixells de 20.000 contenudors que, provinents dels ports xinesos descarreguen als ports de Valencia, Tarragona i Barcelona i que, segons la Generalitat, s'haurien de convertir en més de 100 trens de mercaderies diaris. Tal com està pensada la xarxa ferroviaria (el corredor ferroviari mediterrani brilla per la seva absencia) aquests més de 100 trens diaris passaran pel Penedès, per la linia actual. I tot perquè els qui tenen el poder de coordinar trànsit amb xarxes, miren cap una altra banda. A veure si ens emtenem d'una vegada i no maregem la pwrdiu. Hi ha un negoci logistic global i aquí som els paries qie losem l'alfombra perquè passin de llarg tots aquests bens.
Perquè us empenyeu en regalar-nos feina. Ja ens ho muntarem a la nostra manera. Des de fa 3/4 de segle, tot el que ens imposen des de fora ha estat un gran fracàs.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes