Pla territorial parcial del Penedès
#PTPPenedès PTP Penedès
Logis Penedès. Una logística sostenible
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
#PTPPenedès PTP Penedès
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb TToniTa
Un centre com LOGIS PENEDÈS, en aquest moment suposa un cost molt gran a la Vegueria (econòmic - social i ambiental) que no es recuperaria en molts anys (100 o mes).
La priorització del sistema de rodalies (passatgers i mercaderies) es fonamental, miren el sector vitivinícola, molt dispers dins les comarques Alt i Baix Penedès, no es pot demanar un sistema de carreteres dins aquestes comarques per transportar-hi el vi i cava a un centre (col·lapse territorial total), la xarxa ocuparia tot l'espai disponible i part del sol agrícola actual (inclosa la vinya), per exemple, imaginen un LOGIS en L'Arboç, faria un tap de tal volum que les actuals N340 i AP7 i les línies de ferrocarril quedarien bloquejades pels camions cisterna (amb mes de 15 tones de vi) entrant i sortint del parc logístic, con destí o com origen del transport cap els ports propers o cap la frontera
La dispersió del sector esta evitant aquest col·lapse. Imagineu tot el Cava de Sant Sadurní passant per l'Arboç
Pensava que la dispersió fomentava el sobreús del territori i de les vies de comunicació. El Logis Penedès racionalitza aquest sobreús. Està molt treballat perquè es vol fer bé al web de CIMALSA o al REPUC es troben, entre altres, els estudis de capacitat d'aquestes infraestructures i contradiuen aquesta opinió que parla del col·lapse d'infraestructures (A més de fer les propostes per minvar els efectes negatius).
Carregant els comentaris ...