" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya

#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI

Fase 4 de 4
Retorn 01/06/2020 - 30/06/2020
Veure les fases

251 La transparència en les relacions contractuals

10/06/2020 16:52  
Es considera que és possible, avui en dia, parlar de la relació prestador/a servei – client/a en el marc del servei públic, però cal transparència en les relacions contractuals, eliminar favoritismes i que hi hagi consonància en relació als valors i principis ètics, que siguin compartits per totes les persones i entitats prestadores de serveis públics.

Trobades relacionades:

II Debat per videoconferència, 20 de maig de 2020
20 de mai 2020
18:00 - 21:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Esmenar Proposta Milloreu aquest proposta modificant la seva title e body
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2020-06-78650
Versió 3 (de 3) veure altres versions

Compartís eth ligam:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78650/embed.js?locale=oc"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78650/embed.html?locale=oc" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...