" class="part-icon-bars">

Elaboració de la diagnosi ciutadana de l'entorn de la Colònia Güell

#ParticipaColòniaGüell 1ª Fase del procés participatiu del nou pla urbanístic supramunicipal de l'entorn de la Colònia Güell als municipis de Santa Coloma de Cervelló i Sant Boi de Llobregat

Phase 3 of 3
Presentació de resultats 01/07/2021 - 31/10/2021
Process phases

Changes at "Educar i ensenyar sense parets pel mig"

Title

  • +{"es"=>"Educar i ensenyar sense parets pel mig"}
  • +{"es"=>"Educar i ensenyar sense parets pel mig"}
Deletions
Additions
  • +{"es"=>"Educar i ensenyar sense parets pel mig"}
Deletions
Additions
  • +{"es"=>"Educar i ensenyar sense parets pel mig"}

Body

  • +["Obrir l’escola a l’entorn, poder fer classes a fora si hi ha un mínim equipament, fer el seguiment del cicle del cereal que es plantat als voltants, el cicle de les estacions, la fauna, etc. Mantenir en definitiva el contacte estret que cada volta més, perdem amb el món natural i els usos tradicionals. Incorporar l’entorn al dia a dia, no com un extra sinó com allò habitual, tenir una escola enorme plena de possibilitats."]
  • +["Obrir l’escola a l’entorn, poder fer classes a fora si hi ha un mínim equipament, fer el seguiment del cicle del cereal que es plantat als voltants, el cicle de les estacions, la fauna, etc. Mantenir en definitiva el contacte estret que cada volta més, perdem amb el món natural i els usos tradicionals. Incorporar l’entorn al dia a dia, no com un extra sinó com allò habitual, tenir una escola enorme plena de possibilitats."]
Deletions
Additions
  • +["Obrir l’escola a l’entorn, poder fer classes a fora si hi ha un mínim equipament, fer el seguiment del cicle del cereal que es plantat als voltants, el cicle de les estacions, la fauna, etc. Mantenir en definitiva el contacte estret que cada volta més, perdem amb el món natural i els usos tradicionals. Incorporar l’entorn al dia a dia, no com un extra sinó com allò habitual, tenir una escola enorme plena de possibilitats."]
Deletions
Additions
  • +["Obrir l’escola a l’entorn, poder fer classes a fora si hi ha un mínim equipament, fer el seguiment del cicle del cereal que es plantat als voltants, el cicle de les estacions, la fauna, etc. Mantenir en definitiva el contacte estret que cada volta més, perdem amb el món natural i els usos tradicionals. Incorporar l’entorn al dia a dia, no com un extra sinó com allò habitual, tenir una escola enorme plena de possibilitats."]
Version number 1 out of 1 Show all versions Go back to proposal
Version author
Avatar: FRANCESC FRANCESC
Version created at 30/06/2021 12:11