Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Establir canals i mitjans més àgils perquè la carn de caça arribi al consumidor

Es considera que cal simplificar els tràmits de distribució de la carn. També cal potencial els canals de distribució i incrementar els punts logístics de la carn de caça. A més, també es posa de manifest que hi ha poques sales de tractament autoritzades. Es considera que si hi ha una facilitat de tràmits per a la venda de la carn, acompanyada d’una bona difusió i imatge social de la carn de caça, hi haurà més carnisseries que tingui aquesta carn i a més, se li donaria un valor afegit (carn de proximitat, carn ecològica... i la població hauria de ser conscient que amb el seu consum, afavoreix la gestió de l’hàbitat).

L'increment de la comercialització de la carn de caça a nivell local té diversos beneficis. Pot incentivar la sostenibilitat econòmica de les zones rurals i, afavorir la preservació de la fauna autòctona. Es promou la transparència en el procés de comercialització i es redueix l'impacte ambiental associat al transport a llargues distàncies.

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share