The piece of text below is a shortened, hashed representation of this content. It's useful to ensure the content hasn't been tampered with, as a single modification would result in a totally different value.
Source:{"body":{"ca":"Comentaris al PRUG en referència a la navegació, fondeig, i velocitats"},"title":{"ca":"Comentaris al Prug "}}
This fingerprint is calculated using a SHA256 hashing algorithm. In order to replicate it yourself, you can use an MD5 calculator online and copy-paste the source data.
Referent a la pernoctació nocturna(3.2.5), no hi ha cap diferència al fondejar durant el dia que durant la nit excepte els respectius llums de navegació que no produeixen cap mena d’impacte sonor ni lumínic ni cap molèstia a la fauna. El mateix passa amb la navegació nocturna (3.1.2) Per tant són incoherents les propostes que permeten activitats diürnes i es restringeixen durant la nit.
De les velocitats màximes de navegació(3.1.1), tal i com exposes és un contrasentit posar un límit de velocitat màxima per totes les embarcacions ja que cada una està dissenyada per anar a una velocitat de creuer diferent, per tant, si es limita la velocitat hi haurà embarcacions que a part de consumir més combustible i contaminar més, anirà més lenta i l’impacte sonor durarà més temps.
Las boyas de fondeo para amarrar embarcaciones sin presencia del usuario, como sustitutivas de una instalación marítima o el uso continuado de una rampa de varada, son una aberración puesto que la embarcación permanece expuesta sin control y un vertido puede detectarse de forma muy tardía por lo que puede generar una importante contaminación por su dificultad para ser recogido.
2 comments
Estic d’acord en tots els punts exposats.
Referent a la pernoctació nocturna(3.2.5), no hi ha cap diferència al fondejar durant el dia que durant la nit excepte els respectius llums de navegació que no produeixen cap mena d’impacte sonor ni lumínic ni cap molèstia a la fauna. El mateix passa amb la navegació nocturna (3.1.2) Per tant són incoherents les propostes que permeten activitats diürnes i es restringeixen durant la nit.
De les velocitats màximes de navegació(3.1.1), tal i com exposes és un contrasentit posar un límit de velocitat màxima per totes les embarcacions ja que cada una està dissenyada per anar a una velocitat de creuer diferent, per tant, si es limita la velocitat hi haurà embarcacions que a part de consumir més combustible i contaminar més, anirà més lenta i l’impacte sonor durarà més temps.
Las boyas de fondeo para amarrar embarcaciones sin presencia del usuario, como sustitutivas de una instalación marítima o el uso continuado de una rampa de varada, son una aberración puesto que la embarcación permanece expuesta sin control y un vertido puede detectarse de forma muy tardía por lo que puede generar una importante contaminación por su dificultad para ser recogido.
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...