Aguest lòc web emplegue cookies pròpries e de tresaus entà melhorar l’experiéncia de navegacion, e aufrir contenguts e servicis d’interès.
En contunhar era navegacion, comprenem qu'acceptatz era nòsta politica de cookies. Entà mès informacion, consultatz ací.
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"Comentaris al PRUG en referència a la navegació, fondeig, i velocitats"},"title":{"ca":"Comentaris al Prug "}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Referent a la pernoctació nocturna(3.2.5), no hi ha cap diferència al fondejar durant el dia que durant la nit excepte els respectius llums de navegació que no produeixen cap mena d’impacte sonor ni lumínic ni cap molèstia a la fauna. El mateix passa amb la navegació nocturna (3.1.2) Per tant són incoherents les propostes que permeten activitats diürnes i es restringeixen durant la nit.
De les velocitats màximes de navegació(3.1.1), tal i com exposes és un contrasentit posar un límit de velocitat màxima per totes les embarcacions ja que cada una està dissenyada per anar a una velocitat de creuer diferent, per tant, si es limita la velocitat hi haurà embarcacions que a part de consumir més combustible i contaminar més, anirà més lenta i l’impacte sonor durarà més temps.
Las boyas de fondeo para amarrar embarcaciones sin presencia del usuario, como sustitutivas de una instalación marítima o el uso continuado de una rampa de varada, son una aberración puesto que la embarcación permanece expuesta sin control y un vertido puede detectarse de forma muy tardía por lo que puede generar una importante contaminación por su dificultad para ser recogido.
2 comentaris
Estic d’acord en tots els punts exposats.
Referent a la pernoctació nocturna(3.2.5), no hi ha cap diferència al fondejar durant el dia que durant la nit excepte els respectius llums de navegació que no produeixen cap mena d’impacte sonor ni lumínic ni cap molèstia a la fauna. El mateix passa amb la navegació nocturna (3.1.2) Per tant són incoherents les propostes que permeten activitats diürnes i es restringeixen durant la nit.
De les velocitats màximes de navegació(3.1.1), tal i com exposes és un contrasentit posar un límit de velocitat màxima per totes les embarcacions ja que cada una està dissenyada per anar a una velocitat de creuer diferent, per tant, si es limita la velocitat hi haurà embarcacions que a part de consumir més combustible i contaminar més, anirà més lenta i l’impacte sonor durarà més temps.
Las boyas de fondeo para amarrar embarcaciones sin presencia del usuario, como sustitutivas de una instalación marítima o el uso continuado de una rampa de varada, son una aberración puesto que la embarcación permanece expuesta sin control y un vertido puede detectarse de forma muy tardía por lo que puede generar una importante contaminación por su dificultad para ser recogido.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...