Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
● Oferir estudis al territori adaptats als contextos d’excel·lència que existeixen. És necessari identificar en quins punts és potent el territori (perquè un tema està molt ben desenvolupat, existeix patrimoni, té una xarxa pública i privada i potent dins de l’àmbit, etc.) per crear una oferta formativa que s’ajusti i sigui atractiva. Es comenta que en altres llocs de Catalunya s’ofereix formació, de la qual quan cal aprendre directament de la realitat venen al Pirineu.
● Descentralitzar, doncs, l’oferta formativa als territoris que disposen dels recursos més adients per oferir-la.
● Entre els àmbits d’excel·lència del Pirineu es troben els sectors ramader, forestal, cultural, agroalimentari, INEF, o el patrimoni relacionat amb la paleontologia.
● Totes les multinacionals del món acudeixen al Pirineu per aprendre geologia. Es tracta d’un àmbit molt singular del territori, tot i que el hub formatiu es troba a Barcelona. Per això, caldria plantejar-se obrir una oferta formativa en geologia al Pirineu.
● Oferir un centre d’alt rendiment esportiu de muntanya. Existeixen altres centres d’alt rendiment esportiu a altres parts del territori, com Sant Cugat, però està clar que aquest és un tema potent del Pirineu.
● Un altre tema rellevant del territori és el romànic. Existeix molt patrimoni del romànic (esglésies, principalment) a més d’un centre d’interpretació. Aquí també es podria oferir formació en aquest àmbit.
#Coneixement ##PNSC
Educació continuada. Treballadors i empreses.
Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.
Governança de les universitats.
Sistema de qualitat i coneixement
Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.
Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.
Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).
Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.
Satisfacció i participació edels estudiants.
Qualitat de la docència.
Ocupabilitat dels estudiants.
Les infraestructures universitàries.
Accés a la recerca.
Resultat de la sessió:
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"●\tOferir estudis al territori adaptats als contextos d’excel·lència que existeixen. És necessari identificar en quins punts és potent el territori (perquè un tema està molt ben desenvolupat, existeix patrimoni, té una xarxa pública i privada i potent dins de l’àmbit, etc.) per crear una oferta formativa que s’ajusti i sigui atractiva. Es comenta que en altres llocs de Catalunya s’ofereix formació, de la qual quan cal aprendre directament de la realitat venen al Pirineu.\r\n●\tDescentralitzar, doncs, l’oferta formativa als territoris que disposen dels recursos més adients per oferir-la. \r\n●\tEntre els àmbits d’excel·lència del Pirineu es troben els sectors ramader, forestal, cultural, agroalimentari, INEF, o el patrimoni relacionat amb la paleontologia. \r\n●\tTotes les multinacionals del món acudeixen al Pirineu per aprendre geologia. Es tracta d’un àmbit molt singular del territori, tot i que el hub formatiu es troba a Barcelona. Per això, caldria plantejar-se obrir una oferta formativa en geologia al Pirineu.\r\n●\tOferir un centre d’alt rendiment esportiu de muntanya. Existeixen altres centres d’alt rendiment esportiu a altres parts del territori, com Sant Cugat, però està clar que aquest és un tema potent del Pirineu.\r\n●\tUn altre tema rellevant del territori és el romànic. Existeix molt patrimoni del romànic (esglésies, principalment) a més d’un centre d’interpretació. Aquí també es podria oferir formació en aquest àmbit.\ngid://participa/Decidim::Hashtag/13/_Coneixement #gid://participa/Decidim::Hashtag/14/_PNSC"},"title":{"ca":"Identificar contextos d’excel·lència (punts forts) del territori per adaptar l’oferta formativa"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartís: